Mariusz Jaroszewski: Colian w swojej ofercie wielkanocnej stawia na klasyki

Mariusz Jaroszewski: Colian w swojej ofercie wielkanocnej stawia na klasyki

Colian w swojej ofercie wielkanocnej stawia na znane i lubiane klasyki.

Figurki czekoladowe z nadzieniem karmelowym od Goplany są absolutnym hitem sprzedaży. Świetnie sprawdzają się w formie drobnego upominku czy słodkiego dodatku do prezentu. W tym roku do rodziny Kurczaczków, Baranków i Zajączków dołączyły po raz pierwszy Marcepanowe Aniołki.

Święta Wielkanocne wiążą się ze spędzaniem czasu z rodziną i celebrowaniem tradycji. Praliny od Solidarności – Śliwka Nałęczowska i Złota Wiśnia w eleganckich puszkach są klasykiem znanym od pokoleń i doskonale wpisują się we wspólne świętowanie. Na szczególną uwagę zasługuje też nowość od Goplany – Dyski Czekoladowe. To pyszna, rozpływająca się w ustach przekąska o oryginalnym kształcie, dostępna w trzech smakach: karmel i sól morska, prażone migdały oraz mega mleczna czekolada.

Mariusz Jaroszewski
Kierownik Działu Strategii i Rozwoju Biznesu
Colian

Wypowiedź ukazała się w marcowym wydaniu HURT & DETAL

Reklama