Tymbark dodaje do oferty zupełnie nową linię "Tymbark po prostu"

Tymbark dodaje do oferty zupełnie nową linię "Tymbark po prostu"

Marka Tymbark prezentuje najszersze od lat wprowadzenie nowej gamy produktów i do swojej oferty dodaje linię „TYMBARK PO PROSTU”. Nowe propozycje to prosty i naturalny skład bez zbędnych dodatków oraz różnorodność formy – dzięki temu każdy znajdzie coś dla siebie.

Nowa linia „TYMBARK PO PROSTU” to odpowiedź na coraz większe oczekiwania konsumentów co do jakości składników, z których powstają ich ulubione produkty oraz mniej słodkich, a bardziej wytrawnych smaków.

Nowa linia TYMBARK PO PROSTU (mat. prasowe)

Wsłuchując się w potrzeby, Tymbark wprowadza zupełnie nową linię napojów, które bazują na prostych, naturalnych składach – bez dodatku białego cukru, bez barwników i bez konserwantów. W produktach nie ma również dodatku syropu glukozowo-fruktozowego i innych słodzików. Linia „TYMBARK PO PROSTU” to zatem idealna propozycja dla wielbicieli naturalnych, prostych i nieskomplikowanych rozwiązań.

Nowości w linii "TYMBARK PO PROSTU"

Szeroki wybór produktów ucieszy fanów napojów w różnej postaci. W skład “TYMBARK PO PROSTU”  wchodzą opakowania w dużych i małych opakowaniach.

W dużych pojemnościach 1250 ml marka oferuje:

  • Tymbark Po prostu kompotowy, czyli tradycyjne polskie smaki – truskawka, śliwka i rabarbar,  idealne do posiłku
  • Tymbark Po prostu lemoniada –  klasyczną lemoniadę o smaku cytryny z limonką, dla ochłody

Z propozycji w mniejszych pojemnościach są do wyboru:

  • Tymbark Po prostu napój, czyli kultowe smaki od Tymbarku w nowej recepturze bez dodatku cukru: jabłko-mięta, wiśnia-granat, pomarańcza-brzoskwinia,
  • Tymbark Po prostu woda i sok – połączenie wody i soku, bez dodatku cukru, do wyboru w dwóch najpopularniejszych wśród wód smakowych wariantach: cytryna i truskawka,
  • Tymbark Po prostu lemoniada – musujące lemoniady o trzech zaskakujących smakach: tonik&cytryna, hibiskus&imbir, mięta&cytryna,
  • Tymbark Po prostu chmiel – zupełnie nowa, bezalkoholowa propozycja napoju z ekstraktem chmielu w trzech intrygujących smakach: wytrawna pomarańcza, charakterny jałowiec, rześka cytryna.

Wszystkie napoje zostały zamknięte w opakowania przyjazne środowisku:

  • butelka 1,25 l – wykonana z min. 25% rpet,
  • butelka 0,4 l  – wykonana z 100% rpet,
  • butelka szklana 0,33 l,
  • puszka 0,5 l.

Fot.: mat. prasowe

Reklama