Tymbark w wyjątkowej akcji pokazuje jak kochać życie

Tymbark w wyjątkowej akcji pokazuje jak kochać życie

W przedświątecznym czasie powiedzieć ludziom, żeby zwolnili – to dopiero sztuka. Tymbarkowi jednak znów udało się coś niezwykłego i sprawił, że dzień wielu osób stał się przyjemniejszy.  To dopiero początek drogi, bo podróż właśnie się zaczyna.

Studio Tymbark w nowym sezonie pokazuje, jak kochać życie. Pozytywne wibracje poniesie w Polskę Squad Studia Tymbark z największymi influencerami oraz z Wami! Każdy ma szanse dołączyć do tego Squadu!

„Bilet? Jest. Szybko, szybko! Który to peron?”

Codziennie gdzieś pędzimy, termin na każdą czynność wydaje się zawsze za krótki, a czasu, tej najcenniejszej ze wszystkich walut świata, jest zawsze za mało. A podróż? To już jak szalony wyścig. Na dworcu czy lotnisku spieszymy się zawsze, stresujemy, zamartwiamy, czy na pewno o wszystkim pamiętaliśmy... Stop!

Wtedy wchodzi on – Kapsel Tymbarku. Cały na zielono

– „A gdzie się pani tak spieszy?” – zagaduje kobietę z walizką.

– „Spokojnie. Szczęście czeka za rogiem”.

Wystarczy chwila i od razu jest weselej. Czy ideę „Kochaj życie” można rozumieć lepiej? Kapslowi towarzyszył duet topowych internetowych influencerów – WAKSY (Paulina Soboń i Przemek Burkacki) oraz Kaluch. Ci mieli gadane nie gorzej niż kapsel! „Zrobiliście mi dzień, jesteście cudowni i najlepsi” – reagowali zagadnięci. I o to chodziło!

Wszystkie emocje zostały nagrane i właśnie wskoczyły na kanał Studia Tymbark

Ale to nie koniec. Bo pozytywne wibracje warto ponieść dalej. Każdy może zostać członkiem Squadu Studia Tymbark i razem z największymi influencerami wyruszyć w Polskę, żeby wywoływać uśmiech, a przy okazji świetnie się bawić! Bo będzie się działo. Co trzeba zrobić? Wystarczy wejść na stronę https://studiotymbark.com i wypełnić formularz. Zapisy trwają od 20 do 31 grudnia.

Studio Tymbark, największy polski kanał markowy na YouTubie, swoim najnowszym projektem wychodzi poza świat online. Squad Studia Tymbark – czyli Wy – oraz czołowi twórcy internetowi w Polsce na pewno nieźle namieszają w ramach propagowania idei „Kochaj życie”. Bo o to przecież chodzi!

Za akcję odpowiada agencja LTTM.

Reklama