Hochland Channel transmitował Galę Cheesemaster

Gala Hochland Cheesemaster to już tradycja. W tym roku odbyła się online w ramach formuły Hochland Channel, podobnie jak poprzednio.

W trakcie wydarzenia, które miało miejsce 10 marca, podsumowano ubiegły rok, nagrodzono najlepszych pracowników Działu Sprzedaży, a także przedstawiono najbliższe plany. Jednym z tematów był najnowszy produkt, do którego odsłony przygotowywano się przez kilka lat. Nowość trafi na rynek już w czerwcu wraz z pełnym pakietem informacji na ten temat.

Gala Hochland Cheesemaster 2022

Agenda Gali Cheesemaster transmitowanej przez Hochland Channel, jak na program informacyjny przystało, zawierała: newsy ze świata, wywiady z ekspertami i pracownikami Hochland, rozdanie nagród Cheesemaster i wiele niespodzianek, także kącik kulinarny. W rolę prowadzących wcielili się Olivier Janiak, dziennikarz, prezenter telewizyjny, konferansjer oraz Jacek Prusaczyk i Jarek Lobermajer z Hochland Polska. Z kolei newsy ze świat przedstawiła Anna Mierzwa – popularna aktorka Teatru Nowego w Poznaniu.

Gala Hochland Cheesemaster 2022 (mat. prasowe)

Uczestników Gali przywitał w bardzo ciekawej rozmowie Peter Knauer, dyrektor generalny, prezes zarządu Hochland Polska. W trakcie transmisji LIVE wszystko poszło zgodnie z planem.

Na Gali przyznano nagrody Cheesemaster w kilku kategoriach:

  • Najlepszy Key Account Manager Roku,
  • Najlepszy Przedstawiciel Handlowy,
  • Najlepszy Specjalista do spraw Sprzedaży,
  • Najlepszy Manager Zespołu.

Hochland z dalszym wsparciem dla Ukrainy

Zrezygnowano z kategorii Specjalnej – Wyróżnienia Roku. Zdecydowano, aby równowartość tej nagrody przekazać na pomoc Ukrainie. Hochland Polska poważnie traktuje dramatyczne wydarzenia związane z wojną w Ukrainie. Firma podejmuje działania wspierające sąsiadów z Ukrainy, zarówno na poziomie lokalnym, poprzez gminy w Kaźmierzu i Węgrowie, a także krajowym – współpracując z Polskim Czerwonym Krzyżem. Jednocześnie jednak firma nie zaprzestaje pracy. Aktywności marketingowe i sprzedażowe są planowane z kilku miesięcznym wyprzedzeniem. Dotyczy to również corocznej konferencji Działu Sprzedaży, która odbyła się 10 marca.


Źródło: inf. prasowa
Foto: mat. prasowe

Reklama