Nowy koncept od Multi Ice Group jest skierowany do franczyzobiorców, którzy chcą otworzyć własną przyczepę gastro. Crazy Dog to dobre jedzenie z wysokiej jakości składników, designerskie, w pełni wyposażone przyczepy oraz szybki zwrot z inwestycji.
W menu Crazy Dog znajdziemy przede wszystkim hot-dogi, zapiekanki oraz frytki. Wyróżnia je jednak fakt, że powstają z dobrych składników, bez zbędnej chemii. To wysokiej jakości wieprzowa kiełbaska, do tego rzemieślnicza, pszenna bułka, świeże, chrupiące warzywa i najlepsze sosy. Są także potrawy dla wegetarian.
Poszczególne pozycje w menu biorą swoje nazwy od różnych miejsc, np. Meksyk, Londyn, Rodos, Tokio, Neapol, Berlin, Nowy Jork, Rio, Oslo czy lokalny Polski. W każdej z nich są dodatki charakterystyczne dla danej kuchni. Dzięki temu goście za każdym razem mogą spróbować czegoś innego i poznać zupełnie nowe smaki.
Niski wkład własny, szybki zwrot z inwestycji
Inwestycja w Crazy Dog zaczyna się już od 25 tys. zł. W tej cenie franczyzobiorcy otrzymują całkowicie wyposażony, mobilny lokal, który może stanąć we wskazanej lokalizacji, bez konieczności ubiegania się o pozwolenie na budowę. Co ważne, partnerzy mogą w każdej chwili zmienić miejsce prowadzenia działalności – dzięki temu mogą elastycznie dopasowywać się do zmieniającej się infrastruktury miasta.
Przyczepa jest wykonana z solidnych materiałów, odpornych na działanie warunków atmosferycznych, dzięki czemu może działać przez cały rok. Punkt przyciąga oko estetycznym, nowoczesnym wyglądem, który świetnie wpisuje się w niemal każde otoczenia.
Biznes dla każdego
Multi Ice Group oferuje pomoc w uzyskaniu dofinansowania, korzystne leasingi oraz wsparcie w promocji punktu, zanim jeszcze zostanie otwarty. Dodatkowo partnerzy mogą skorzystać z bazy gotowych lokalizacji w całej Polsce, sprawdzonych pod kątem potencjalnego ruchu klientów. Do tego dochodzi indywidualny opiekun, który czuwa nad powodzeniem przedsięwzięcia i służy swoją radą na każdym etapie inwestycji.
Multi Ice Group to firma z 18-letnim doświadczeniem na rynku franczyzowym w Polsce. Ma na swoim koncie marki, takie jak: LodyBonano, “u Lodziarzy” Wytwórnia Lodów Polskich czy Dr Kluczyk. W sumie w całym kraju działa ok. 300 firm związanych z Multi Ice Group. Spółka zapowiada, że jeszcze tej wiosny wystartuje z kolejną propozycją dla franczyzobiorców zainteresowanych kompleksowym “biznesem na kołach”.
Źródło: inf. prasowa