Aplikacja InPost Mobile wg badań Mediapanel Gemius ma już ponad 9,3 mln użytkowników i jest drugą najbardziej popularną ecommerce’ową aplikacją mobilną w Polsce.
Za pośrednictwem InPost Mobile można nadawać i odbierać przesyłki w Paczkomatach®, a także korzystać z popularnych, dodatkowych usług – takich, jak szybkie zwroty, przedłużenie terminu odbioru przesyłki z Paczkomatu® czy Strefa Ułatwionego Dostępu.
Aplikacja InPost nie tylko pozwala zarządzać przesyłkami czy otwierać bezkontaktowo skrytki w Paczkomatach. Umożliwia również skorzystanie z usługi dla osób niewysokich i osób z niepełnosprawnościami – Strefa Ułatwionego Dostępu. Opcja ta zapewnia dostarczanie paczek do niżej położonych skrytek w Paczkomatach®, na wysokości pomiędzy 30 a 150 cm i jest dostępna wyłącznie w aplikacji InPost Mobile.
Od stycznia br. użytkownicy aplikacji mobilnej mogą także skorzystać z nowej funkcjonalności "szybkie zwroty". Te wykonuje się tylko z jej użyciem, bez konieczności drukowania etykiet. Każdy użytkownik aplikacji może dokonywać zwrotów bezpośrednio z aplikacji mobilnej, zaraz po odbiorze paczki