W 2021 roku Carrefour uruchomił w 34 sklepach własnych w całej Polsce strefy OUTLET, oferujące produkty niespożywcze w obniżonych cenach. Bardzo pozytywny odbiór rozwiązania przez klientów skłonił sieć do dynamicznego rozwoju stref – tylko w styczniu br. Carrefour otworzył kolejne 34 strefy, zaś w lutym otwarte zostało kolejnych 20 lokalizacji. Tym samym w ramach sieci Carrefour istnieje już ponad 90 stref OUTLET.
Strefy OUTLET to specjalnie oznaczone strefy na terenie hal sprzedażowych sklepów, w których klienci mogą nabyć produkty non-food w wyjątkowo atrakcyjnych cenach. Asortyment dostępny w ramach konceptu grupowany jest według kategorii cen: do 5 zł, do 10 zł, do 15 zł oraz super oferty w wyjątkowych cenach. Najtańsze produkty oferowane są już za 29 gr. Sieć zapewnia szeroką gamę produktów przemysłowych w wielu kategoriach, w tym m.in. artykuły wyposażenia wnętrz, dekoracyjne, sportowe, dla domu, zabawki, RTV/AGD.
Strefy OUTLET Carrefour działają obecnie w następujących miastach: Bełchatów, Biała Podlaska, Białystok, Bolesławiec, Bydgoszcz, Bytom, Chorzów, Ciechanów, Dębica, Elbląg, Gdańsk, Gliwice, Grodzisk Mazowiecki, Grudziądz, Kalisz, Katowice, Kłodzko, Koło, Kraków, Kraśnik, Krosno, Kutno, Kwidzyn, Leszno, Lublin, Łódź, Nowa Sól, Nowy Sącz, Olkusz, Olsztyn, Opole, Otwock, Pabianice, Piła, Płock, Poznań, Przemyśl, Pszczyna, Puławy, Radomsko, Rawa Mazowiecka, Rybnik, Rzeszów, Siedlce, Siemianowice Śląskie, Sosnowiec, Starachowice, Stare Babice, Stojadła gm. Mińsk Mazowiecki, Suwałki, Swarzędz, Szczecin, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zamość, Zgorzelec oraz Zielona Góra Dąbrówka. Sieć przewiduje, że do końca pierwszego półrocza 2022 roku liczba stref OUTLET działających w Polsce powiększy się o kolejne kilkadziesiąt sklepów.
inf. prasowa