InPost z powodu porywistego wiatru zdecydował o wydłużeniu czasu na odebranie przesyłek. Klienci InPost zyskali dodatkowe 48 godzin.
Klienci czekający na przesyłki dostarczane przez InPost otrzymali SMS-y od dostawcy o wydłużonym czasie na odbiór paczki. Taka sama informacja pojawiła się także w aplikacji InPost. W wiadomości operator zachęca do pozostania w domu i odebrania paczki, gdy pogoda się poprawi.
inpost mistrz pic.twitter.com/9vnhHdDA4A
— 🌙 • · ˚. (@hiyazc) February 17, 2022
„Alert RCB? Zostań w domu, Twoja paczka zaczeka. Przedłużamy czas na odbiór paczek o dodatkowe 48h. Odbierz ją, kiedy pogoda się poprawi” – w ten sposób InPost zachęca osoby czekające na przesyłki na postawienie w pierwszej kolejności swojego bezpieczeństwa.
Decyzja firmy związana jest z alertami Rządowego Centrum Bezpieczeństwa, które w ostatnim czasie otrzymali Polacy. Dotyczące one silnego wiatru, który miał występować w kraju na przestrzeni dwóch dni – 16 i 17 lutego br.

Decyzja firmy spotkała się z bardzo pozytywnym odzewem ze strony internautów. "Tak buduje się PR firmy w XXI w." – skomentował na Twitterze Maciej Kawecki. Wielu internautów chwali inicjatywę i docenia prokonsumencką postawę firmy InPost, która troszczy się o swoich klientów.
Nikt nie troszczy się tak o mnie jak właśnie teraz InPost ♥️ #wiatr pic.twitter.com/ITKCumUgqy
— Marika🔮 (@Marika79341951) February 17, 2022