WorldFood Poland 2022. Ruszyła rejestracja na wydarzenie

WorldFood Poland 2022. Ruszyła rejestracja na wydarzenie

Już w kwietniu odbędą się targi WorldFood Poland, wydarzenie biznesowe poświęcone sektorowi spożywczemu. Nadszedł czas, aby zapewnić sobie udział w wydarzeniu, rejestrując się online.

W tym roku wydarzenie powraca do tradycyjnej formuły spotkania na żywo. Jak przyznaje Agnieszka Szpaderska, dyrektor targów, zainteresowanie wydarzeniem, zarówno wśród wystawców, jak i odwiedzających jest porównywalnie wysokie jak sprzed czasów pandemii COVID-19. 

Liczymy na dużą frekwencję i integrację całej branży spożywczej, dlatego cieszą nas bardzo sygnały z branży, które świadczą o dużej chęci spotkań na żywo i bezpośrednich rozmów przy stoiskach. Te bezpośrednie kontakty i możliwość dotknięcia i spróbowania produktu jest szczególnie ważna w branży spożywczej, gdzie liczy się smak, zapach i tekstura produktu. Biorąc udział w targach można w jednym miejscu i czasie zasmakować wielu produktów z różnych zakątków świata, zyskując na bieżąco możliwość porównania różnych produktów i ofert oraz podjęcia negocjacji. W najbliższej kwietniowej edycji, jak co roku, stawiamy na jakość i profesjonalizm i liczymy na sukces nie tylko nasz, ale przede wszystkim naszych Wystawców.

Agnieszka Szpaderska, dyrektor targów WorldFood Poland

Organizator zaprasza do udziału w targach WorldFood Poland wszystkie osoby związane z branżą spożywczą, handlem hurtowym i detalicznym, importem, eksportem, dystrybucją żywności i napojów oraz gastronomią. Wydarzenie odbędzie się w EXPO XXI w Warszawie.

Ruszyła rejestracja na WorldFood Poland 2022

Już można zarejestrować się na najważniejsze wydarzenie biznesowe dla sektora spożywczego w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. A podczas niego zyskać unikalną możliwość spotkania się z firmami z Polski i zagranicy, nawiązania cennych kontaktów biznesowych oraz zdobycia wiedzy nt. najnowszych trendów i wyzwań branży. 

Organizator przygotował szereg atrakcji – konferencje, debaty, panele dyskusyjne, pokazy kulinarne, a także liczne pawilony narodowe m.in.: Korea, Tajlandia, Sri Lanka, Tunezja, Ukraina, Włochy i Hiszpania.

Na wydarzenie można zarejestrować się wybierając odpowiedni bilet:

WorldFood Poland. Spotkania handlowe podczas targów

Organizator zachęca osoby pracujące z działach zakupów, a także szukające nowych produktów lub dostawców do wzięcia udziału w bezpłatnej Strefie Spotkań Handlowych. Daje ona możliwość spotkania nowych dostawców zarówno z kraju, jak i zza granicy. Jest to okazja na wzbogacenie asortymentu o nowe produkty oraz pomoc w budowaniu optymalnego portfolio produktów i marek. Udział Kupców w spotkaniach jest bezpłatny.

W przypadku zainteresowania programem i spotkaniami twarzą w twarz lub online z potencjalnymi dostawcami, Organizator prosi o kontakt: matchmaking@worldfood.pl.

Ostatnia szansa na rezerwację stoiska na WorldFood Poland 2022 

W 2021 roku spotkania podczas WorldFood Poland odbywały się zdalnie. Uczestnicy mogli brać udział w wydarzeniu za pośrednictwem stworzonej specjalnie na potrzeby targow platformy. Jednak już po roku przerwy powraca stacjonarna formuła, która cieszy się sporym zainteresowaniem.

Tradycyjna formuła targów zdecydowanie wraca do łask. W zeszłym roku zorganizowaliśmy pierwsze tego typu wydarzenie w wersji online, które na tamten moment, kiedy nie można było organizować targów stacjonarnych, okazało się strzałem w dziesiątkę i świetnym uzupełnieniem działań. Jednocześnie pokazało też, że tradycyjnych targów nie da się zastąpić na stałe tylko wersją online. Wystawcy preferują jednak spotkania na żywo. Relacje biznesowe i międzyludzkie, które zawiązują się na takich targach są nieodłącznym elementem działań biznesowych, czasem są wręcz kluczowe dlatego warto o nie dbać. 

Agnieszka Szpaderska, dyrektor targów WorldFood Poland

Jeszcze na 6 miesięcy przed wydarzeniem zajęte było już ponad 50% powierzchni wystawienniczej. A jak informuje Agnieszka Szpaderska, dyrektor targów WorldFood Poland, na ten moment zostały już ostatnie wolne stoiska, które można jeszcze rezerwować do 8 marca.

Ostatni miesiąc przed targami to czas dla nas i dla naszych Wystawców na dobre przygotowanie się do targów tak, aby jak najefektywniej wykorzystać potencjał jaki niesie ze sobą uczestnictwo. Mimo pewnych obostrzeń gwarantujemy jak co roku międzynarodowy i biznesowy charakter targów.

Agnieszka Szpaderska, dyrektor targów WorldFood Poland

Dlaczego warto odwiedzić kwietniowe targi spożywcze?

Tegoroczna edycja wydarzenia będzie wyjątkowa, ponieważ po roku przerwy powraca do formuły stacjonarnej. Uczestnicy targów WorldFood Poland 2022 będą mieli okazję do nawiązania nowych kontaktów handlowych, przeglądu nowości produktowych, a także pozyckania nowych partnerów biznesowych. To unikalna możliwość wzbogacenia swoich półek sklepowych i restauracyjnych o nowe produkty, a także przestrzeń do wymiany doświadczeń i poszerzenia wiedzy.

Reklama