Barbora otwiera nowy dark store i wkracza do kolejnego polskiego miasta

Barbora otwiera nowy dark store i wkracza do kolejnego polskiego miasta

Barbora.pl, internetowy sklep spożywczy, wchodzi do kolejnego miasta. Firma planuje otworzyć kolejny dark store i uruchomić usługi we Wrocławiu. To już kolejne miasto, którego mieszkańcy będą mogli skorzystać z szybkich dostaw produktów spożywczych tego samego dnia oraz czwarty otwarty dark store. Jak zaznacza firma, to także znaczący krok w ekspansji Barbora.pl na południu kraju.

Litewska Barbora.pl jest obecna na polskim rynku od roku. Obecnie z usług internetowego sklepu spożywczego korzysta już 35 tys. aktywnych konsumentów, a celem firmy jest pozostanie graczem numer 1 w sektorze e-rocery w Polsce. Lada moment z zakupów z dostawą tego samego dnia będą mogli skorzystać także mieszkańcy Wrocławia, który będzie obsługiwany przez nowo otwarty dark store.

Konsekwentnie budujemy naszą markę oraz pracujemy nad umacnianiem długotrwałego zaufania polskich konsumentów. Wrocław to kolejny bardzo znaczący punkt na mapie naszej ekspansji. Nieustająco poszukujemy też nowych możliwości rozwoju, by zapewnić wysoką jakość usług i wygodę mieszkańcom miast, w których już jesteśmy obecni. Naszym celem nieustająco pozostaje bycie graczem nr 1 w sektorze e-grocery w Polsce.

Viktoras Juozapaitis, zarządzający Barbora.pl

Barbora sukcesywnie wkracza na kolejne obszary Polski

Barbora jest dostępna w Polsce już od roku. W tym czasie marka z sukcesem podbiła centralną Polskę, wchodząc najpierw do Warszawy i aglomeracji warszawskiej, a następnie do Łodzi. Jako kolejni z usług internetowego sklepu spożywczego zaczęli korzystać mieszkańcy Trójmiasta, a od jesieni również Katowic i okolicznych miast Górnego Śląska.

Barbora intensywnie rozpoczęła 2022 rok. Jeszcze w styczniu firma rozszerzyła obszar usług o Kraków oraz wynajęła nowy magazyn w Katowicach. A już niebawem mapę zasięgu sklepu wzmocni największe miasto Dolnego Śląska, przodujące w rozwoju e-commerce oraz będące najważniejszym ośrodkiem kulturalnym, ekonomicznym, akademickim i turystycznym południowo-zachodniej Polski.

Wraz z rosnącym zasięgiem, marka odnotowuje również dynamiczny wzrost klientów. Obecnie z usług internetowego sklepu spożywczego korzysta już ponad 35 tysięcy aktywnych konsumentów. Codzienne zakupy spożywcze, chemia gospodarcza, kosmetyki, artykuły dla dzieci czy też asortyment dla zwierząt trafiają do nich z trzech dark store’ów – w Ożarowie Mazowieckim, Gdańsku oraz Katowicach. Lada moment do tej listy dołączy czwarty – we Wrocławiu.

 

 

Reklama