Barbora.pl, internetowy sklep spożywczy, wchodzi do kolejnego miasta. Firma planuje otworzyć kolejny dark store i uruchomić usługi we Wrocławiu. To już kolejne miasto, którego mieszkańcy będą mogli skorzystać z szybkich dostaw produktów spożywczych tego samego dnia oraz czwarty otwarty dark store. Jak zaznacza firma, to także znaczący krok w ekspansji Barbora.pl na południu kraju.
Litewska Barbora.pl jest obecna na polskim rynku od roku. Obecnie z usług internetowego sklepu spożywczego korzysta już 35 tys. aktywnych konsumentów, a celem firmy jest pozostanie graczem numer 1 w sektorze e-rocery w Polsce. Lada moment z zakupów z dostawą tego samego dnia będą mogli skorzystać także mieszkańcy Wrocławia, który będzie obsługiwany przez nowo otwarty dark store.
Barbora sukcesywnie wkracza na kolejne obszary Polski
Barbora jest dostępna w Polsce już od roku. W tym czasie marka z sukcesem podbiła centralną Polskę, wchodząc najpierw do Warszawy i aglomeracji warszawskiej, a następnie do Łodzi. Jako kolejni z usług internetowego sklepu spożywczego zaczęli korzystać mieszkańcy Trójmiasta, a od jesieni również Katowic i okolicznych miast Górnego Śląska.
Barbora intensywnie rozpoczęła 2022 rok. Jeszcze w styczniu firma rozszerzyła obszar usług o Kraków oraz wynajęła nowy magazyn w Katowicach. A już niebawem mapę zasięgu sklepu wzmocni największe miasto Dolnego Śląska, przodujące w rozwoju e-commerce oraz będące najważniejszym ośrodkiem kulturalnym, ekonomicznym, akademickim i turystycznym południowo-zachodniej Polski.
Wraz z rosnącym zasięgiem, marka odnotowuje również dynamiczny wzrost klientów. Obecnie z usług internetowego sklepu spożywczego korzysta już ponad 35 tysięcy aktywnych konsumentów. Codzienne zakupy spożywcze, chemia gospodarcza, kosmetyki, artykuły dla dzieci czy też asortyment dla zwierząt trafiają do nich z trzech dark store’ów – w Ożarowie Mazowieckim, Gdańsku oraz Katowicach. Lada moment do tej listy dołączy czwarty – we Wrocławiu.