W ramach najnowszej kampanii Lidl wyjaśnia, dlaczego kupujący z chęcią powracają do sklepów sieci. W tym celu przygotowano trzy spoty reklamowe, konkurs dla klientów oraz dedykowaną stronę, na której będą mogli zapoznać się ze wszystkimi benefitami zakupów w Lidlu. Kampania potrwa 4 tygodnie.
Co skłania nas do robienia zakupów w jednym konkretnym sklepie? Czy głównym powodem jest lokalizacja, niskie ceny, a może świeżość produktów i szeroki asortyment? W swojej najnowszej kampanii sieć Lidl Polska proponuje swoim klientom szereg powodów, dla których warto odwiedzać jej sklepy. Każdy spośród przygotowanych spotów reklamowych mówi o innych powodach.
Wszystko co potrzebne w jednym miejscu
W jednym ze spotów przygotowanych w ramach nowej kampanii Lidl Polska sieć pokazuje, że jej sklepach znajdziemy szeroki asortyment w jednym miejscu, dzięki czemu zaoszczędzimy czas. Na półkach sklepów dostępne są produkty spożywcze, których potrzebujemy na co dzień, jak kosmetyki, środki czystości, artykuły przemysłowe oraz tekstylia. Dzięki temu, jedna wizyta w najbliższym sklepie może nam zastąpić wyprawę do centrum handlowego.
Jakość i świeżość
Szeroki asortyment to jednak nie wszystko, o czym informuje kolejny spot sieci. W ramach Ryneczku Lidla oferowane są świeże warzywa i owoce, które są dostarczane każdego dnia. Oprócz tego w sklepie jest szereg produktów marek własnych, które cechują się wysoką jakością oraz są wytworzone z poszanowaniem środowiska naturalnego. Ponadto w ofercie jest mnóstwo produktów od polskich dostawców.
Wygoda codziennych zakupów
Marka doskonale zdaje sobie sprawę również z tego, jak ważne dla klientów są dodatkowe udogodnienia, jak np. parkingi dostępne dla wszystkich klientów czy szerokie alejki. W ostatnim spocie sieć sieć podkreśla także wygodę kas samoobsługowych, przy których w szybki i łatwy sposób możemy samodzielnie skasować zakupy.
Foto: spot reklamowy Lidl / youtube.com