Quebonafide i FORXST ruszają z marką MISS TI. Premiera odbędzie się w Lidlu

Quebonafide i FORXST ruszają z marką MISS TI. Premiera odbędzie się w Lidlu
lidl quebonafide Quebonafide i FORXST ruszają z marką MISS TI. Premiera odbędzie się w Lidlu

Quebonafide i FORXST ruszyli z projektem MISS TI. Premiera produktów spożywczych marki artystów odbędzie się w sklepach Lidl już 9 lutego br. W ofercie sieci dyskontów jako pierwsze pojawią się, zaparzone precyzyjnie w Korei Południowej, wegańska Matcha Latte oraz Milk Tea.

We wszystkich sklepach Lidl 9 lutego br. pojawią się zupełne nowości stworzone przez parę muzyków Quebonafide i FORXST pod marką MISS TI. Mowa o wegańskiej kawie Matcha Latte oraz herbacie Milk Tea zamkniętych w pół litrowych butelkach. Produkty od Quebonafide i FORXST będzie można kupić w każdym sklepie Lidl za 9,99 zł za 500 ml. Jak przyznają artyści, pomysł powstał podczas wspólnej podróży muzyków do Azji:

Po powrocie okazało się, że na europejskim rynku na próżno szukać naszych ukochanych napojów, których skład byłby naturalny, więc postanowiliśmy zrobić je sami – właściwie dla siebie!

Quebonafide i FORXST

MISS TI, czyli nowa marka od Quebonafide i FORXST

Pojawienie się nowych produktów marki na rynku detalicznym promuje wideo zatutułowane THIRSTY NIGHT, w którym widzimy Quebonafide wraz z tajemniczą bohaterką realizujących dostawę MISS TI. To, kim jest kobieta podróżująca z raperem póki co pozostaje tajemnicą. A kim jest MISS TI?

Tajemniczą towarzyszką naszej podróży, która dopiero się zaczyna. W głowach mamy pomysły na kolejne produkty MISS TI 蒂小姐, które ujrzycie w niedalekiej przyszłości.

Quebonafide i FORXST

Produkty od Quebonafide i FORXST w Lidlu

Propozycje kierowane są dla osób poszukujących nowych smaków. Zarówno wersja wegańska, jak i ta z mlekiem UHT mają naturalnie pobudzające działanie. Ponadto matcha i czarna herbata wpływają pozytywnie na pamięć i koncentrację.

Marcha Latte i Milk Tea otrzymały najwyższy wynik wskaźnika Nutri-Score, który informuje o wartościach odżywczych i pomaga w dokonywaniu zdrowych wybiorów żywieniowych. Co więcej, opakowania stworzono w 100% z materiałów pochodzących z recyklingu.

Za produkcję odpowiada producent specjalizujący się w wysokiej jakości funkcjonalnych napojach – SOTI Natural sp. z o.o.

Zarówno Matcha Latte, jak Milk Tea będą dostępne do 30 kwietnia wyłączne w sklepach Lidl. Za 500 ml Milk Tea lub Matcha Latte zapłacimy 9,99 zł.

Reklama