Zabawny spot reklamowy SM Mlekpol wraca na ekrany

Zabawny spot reklamowy, w którym widzowie poznają zalety oraz wszechstronność zastosowania żółtych serów, zyskał sympatię widzów i w lutym ponownie pojawia się na ekranach telewizorów. Dzięki niemu konsumenci mogą więcej dowiedzieć się na temat produktów posiadających certyfikat „Jakość Tradycja”, czyli żółtych serów od SM Mlekpol.

Od 2021 r. trwa kampania informacyjno–promocyjna serów ze znakiem „Jakość Tradycja” od SM Mlekpol, której celem jest poszerzanie świadomości kulinarnej poprzez promocję zastosowania serów dojrzewających nie tylko w tradycyjnych kanapkach, ale również w bardziej wyrafinowanych potrawach.

Celem naszych działań, jest uświadomienie konsumentom, że certyfikat „Jakość Tradycja”, to ogrom pracy włożonej przez dostawców i pracowników Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol w produkcję najwyższych jakościowo serów dojrzewających. Sery: Królewski z Kolna, Złoty Mazur, Salami oraz Gouda – mogą poszczycić się znakiem, który przyznawany jest produktom wysokiej jakości z uwzględnieniem tradycyjnych metod wytwarzania.

Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol

W ramach działań powstał 30-sekundowy spot reklamowy, który ponownie pojawił się w głównych stacjach telewizyjnych, kanałach tematycznych oraz telewizji regionalnej. Kampania TV potrwa przez cały miesiąc.


Źródło: inf. prasowa
Foto: spot reklamowy SM Mlekpol

Reklama