Wolt rozszerza obszar usług o kolejne dzielnice Krakowa

Wolt rozszerza obszar usług o kolejne dzielnice Krakowa

Wolt rozszerza obszar usług w Krakowie. Od lutego mieszkańcy południowych dzielnic Krakowa mogą zamawiać dania ze swoich ulubionych restauracji za pośrednictwem platformy Wolt.

Wolt, specjalizujący się w szybkich dostawach dań restauracyjnych oraz zakupów, jeszcze mocniej zaznacza swoją obecność w Kakowie. Dotychczasowy obszar dostaw został powiększony o Zakrzówek, Ruczaj, Kobierzyn, Cegielnię i część Łagiewnik. Od lutego mieszkańcy tych obszarów oraz pracownicy zlokalizowanych tam biur, mogą zamawiać dania ze swoich ulubionych restauracji.

Rozszerzony obszar dostaw Wolt w Krakowie od lutego 2022 roku (mat. prasowe)

Wolt pojawił się w Krakowie w lipcu 2020 roku i od samego początku cieszył się sympatią i zaufaniem mieszkańców miasta. Od tego czasu nasza oferta bardzo się wzbogaciła i obecnie oferujemy szybki dowóz nie tylko dań restauracyjnych, ale również zakupów. Niezmiennymi pozostały najwyższa jakość świadczonych przez nas usług oraz nasza słynna już punktualność. Naturalnym zatem jest fakt, że zdecydowaliśmy się jeszcze silniej zaznaczyć naszą obecność w stolicy Małopolski tak, aby z naszych usług mogło korzystać jak najwięcej osób.

Maciej Kapuściński, Marketing Manager Wolt Polska

Dzięki usłudze live chat, dostępnej w aplikacji, na każdym etapie zamówienia użytkownicy mogą liczyć na wsparcie centrum obsługi użytkownika. Zespół ten czuwa, aby każda dostawa była zrealizowana na najwyższym poziomie. Pod względem responsywności jest on jednym z najszybszych na rynku – średni czas udzielenia odpowiedzi na live chat wynosi mniej niż 60 sekund. Co ważne, z użytkownikami kontaktują się pracownicy zatrudniony na miejscu, a nie chatboty.


Źródło: inf. prasowa

Reklama