Gorący Grzaniec Galicyjski Bezalkoholowy na wynos na stacjach paliw MOYA

Gorący Grzaniec Galicyjski Bezalkoholowy na wynos na stacjach paliw MOYA

Kubek gorącego grzańca o zerowej zawartości alkoholu do kupienia na wynos – oto nowatorski projekt, który powstał we współpracy JNT Group i spółki Anwim. Idealny na mroźne dni Grzaniec Galicyjski Bezalkoholowy dostępny jest na wybranych stacjach paliw MOYA prosto z warnika.

Grzaniec Galicyjski Bezalkoholowy to produkt JNT Group, oparty na tradycyjnej recepturze łączącej korzenne przyprawy ze słodyczą miodu i nutą cytryny. Klienci stacji paliw MOYA będą mogli zakupić go solo lub w zestawach z paluszkami serowymi. Projekt ma charakter sezonowy i stanowi jeden z obszarów współpracy spółek JNT Group i Anwim. 

Grzeniec Galicyjny Bezalkoholowy dostępny na stacjach paliw MOYA (mat. prasowe)

Bezalkoholowy grzaniec ze wzrostami sprzedaży

Jak wyjaśnia Janusz Arentowicz, dyrektor sprzedaży oraz członek zarządu JNT Group, kategoria win grzanych rozwija się systematycznie. Jednak Grzaniec Galicyjski o zerowej zawartości alkoholu odnotowuje w bieżącym sezonie skokowe wzrosty sprzedaży.

Doceniają go przede wszystkim amatorzy win grzanych, którzy nie chcą lub nie mogą pić alkoholu. Jego właściwości rozgrzewające doskonale sprawdzają się zimą w podróży – stąd pomysł na sprzedaż na stacjach paliw MOYA, należących do spółki Anwim, naszego partnera biznesowego.

Janusz Arentowicz, dyrektor sprzedaży oraz członek zarządu JNT Group

Grzaniec Galicyjski na wynos na stacjach MOYA

W tym sezonie na wybranych stacjach paliw MOYA kierowcy i podróżni mogą kupić Grzaniec Galicyjski Bezalkoholowy na wynos, podobnie jak kawę czy herbatę. Aby zachować jego rozgrzewającą moc, nalewany jest prosto z warnika, a serwowany w kubkach o pojemności 250 ml. Grzaniec Galicyjski Bezalkoholowy dostępny jest również w zimowych zestawach z paluszkami serowymi oraz standardowych butelkach.

Projekt ten to jeden z obszarów naszej szerokiej współpracy ze spółką JNT Group. Dostrzegliśmy potencjał, który tkwi w sprzedaży gorącego Grzańca Galicyjskiego o zerowej zawartości alkoholu i jego atrakcyjność dla naszych klientów w sezonie zimowym. Cieszy się on zainteresowaniem, ponieważ doskonale wpisuje się aktualne trendy 0%.

Anna Sadoch, kierownik Działu Zakupów Centralnych stacji paliw MOYA

Projektowi towarzyszy kampania marketingowa w mediach społecznościowych, a jego sprzedaż wspierana jest materiałami POS: plakatami i wklejkami bezpośrednio na stacjach paliw biorących udział w projekcie.

Reklama