Lidl startuje z kampanią informacyjną „Mały procent, wielka pomoc”, która potrwa do 30 kwietnia i jest idealną okazją do tego, by wesprzeć innych. Firma już po raz dziesiąty zachęca swoich klientów i pracowników do przekazania 1% podatku na rzecz fundacji i organizacji pożytku publicznego, które sieć wspiera niezmiennie od wielu lat.
W tym roku Lidl Polska organizuje jubileuszową, dziesiątą już kampanię „Mały procent, wielka pomoc”. Akcją zostanie objętych aż 10 organizacji pożytku publicznego. Wśród nich znalazły się m.in. WOŚP, Caritas, Banki Żywności, Fundacja JiM czy Fundacja Mam Marzenie.
Wybierz swój charytatywny cel
Organizacje, które od wielu lat wspiera Lidl Polska w ramach przyjętej strategii CSR, to w większości te o szerokim zasięgu i spektrum działania. Stopniowo dołączają do nich nowe podmioty potrzebujące finansowej i rzeczowej pomocy. W bieżącym roku są to: Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Federacja Polskich Banków Żywności, Caritas Polska, Fundacja „Mam Marzenie”, Fundacja Instytutu Matki i Dziecka, Fundacja Anny Wierskiej „Dar Szpiku”, Fundacja Anny Dymnej „Mimo Wszystko”, Fundacja Dzieciom „Zdążyć z pomocą”, Fundacja Rozwoju Kardiochirurgii oraz Fundacja JiM.