Startuje jubileuszowa kampania Lidla "Mały procent, wielka pomoc"

Startuje jubileuszowa kampania Lidla "Mały procent, wielka pomoc"

Lidl startuje z kampanią informacyjną „Mały procent, wielka pomoc”, która potrwa do 30 kwietnia i jest idealną okazją do tego, by wesprzeć innych. Firma już po raz dziesiąty zachęca swoich klientów i pracowników do przekazania 1% podatku na rzecz fundacji i organizacji pożytku publicznego, które sieć wspiera niezmiennie od wielu lat.

W tym roku Lidl Polska organizuje jubileuszową, dziesiątą już kampanię „Mały procent, wielka pomoc”. Akcją zostanie objętych aż 10 organizacji pożytku publicznego. Wśród nich znalazły się m.in. WOŚP, Caritas, Banki Żywności, Fundacja JiM czy Fundacja Mam Marzenie.

Lidl zachęca do przekazania 1% podatku na rzecz fundacji i organizacji pożytku publicznego. (mat. prasowe)

Wybierz swój charytatywny cel

Organizacje, które od wielu lat wspiera Lidl Polska w ramach przyjętej strategii CSR, to w większości te o szerokim zasięgu i spektrum działania. Stopniowo dołączają do nich nowe podmioty potrzebujące finansowej i rzeczowej pomocy. W bieżącym roku są to: Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Federacja Polskich Banków Żywności, Caritas Polska, Fundacja „Mam Marzenie”, Fundacja Instytutu Matki i Dziecka, Fundacja Anny Wierskiej „Dar Szpiku”, Fundacja Anny Dymnej „Mimo Wszystko”, Fundacja Dzieciom „Zdążyć z pomocą”, Fundacja Rozwoju Kardiochirurgii oraz Fundacja JiM.

Już od 10 lat prowadzimy akcję społeczną promującą przekazywanie 1% podatku na organizacje pożytku publicznego. Coroczne rozliczenie podatku może być bardzo dobrą okazją, by pomagać innym. Tegoroczna edycja jest tym bardziej wyjątkowa, ponieważ bierze w niej udział aż 10 organizacji, których pracę i zaangażowanie niezwykle doceniamy. 1% podatku jest kwotą niewielką, jednak dla fundacji jest to duży wkład, tym bardziej, jeżeli każdy z nas ofiaruje jakąś kwotę od siebie.

Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR Lidl Polska

 

Reklama