Żabka zainwestowała w start-up Mięsna Paczka

Mięsna Paczka to start-up, który rewolucjonizuje rynek dostaw ekologicznego, certyfikowanego mięsa na polskie stoły. W ramach rundy seed firma pozyskała 4,15 mln zł finansowania. Wśród inwestorów znalezła się Grupa Żabka oraz dwa fundusze kapitałowe LT Capital i CofounderZone wraz z aniołami biznesu.

Start-up zajmuje się dostawą prawdziwie ekologicznego mięsa z certyfikowanych polskich hodowli. Produkty są pakowane próżniowo i zamrażane w szczycie świeżości. Pozyskane z rundy środki Mięsna Paczka zamierza przeznaczyć na rozwój biznesu na polskim rynku.

Dostawa ekologicznego, świeżego mięsa wprost do domu

Jak informuje firma, założenia Mięsnej Paczki są proste – dostarczane na stoły polskich rodzin ekologiczne mięso ma być świeże, bezpieczne, pozbawione antybiotyków, hormonów oraz bez GMO. jego skład i pochodzenie gwarantowane są unijnym certyfikatem zielonego listka PL-EKO-09. Co więcej, można je w prosty i wygodny sposób zamówić do domu przez Internet. Twórcą start-upu jest Damian Kopecki, który na własnej skórze przekonał się, jak trudny jest dostęp do prawdziwie ekologicznego mięsa.

Po trzydziestce chciałem jeść zdrowiej i ograniczać ilość spożywanego mięsa, zwracając szczególną uwagę na jego jakość. Szukając ekologicznych produktów, zdałem sobie sprawę, jak ciężko jest kupić wysokiej jakości żywność, a w szczególności świeże ekologiczne mięso. Pomysł na Mięsną Paczkę wziął się z potrzeby, a ja postawiłem sobie za zadanie, aby dobre produkty stały się po prostu szeroko dostępne i obecne na stołach rodzin w Polsce.

Damian Kopecki, twórca start-upu

Mięsna Paczka to zgrany zespół oraz sprawdzeni, certyfikowani dostawcy z ekologicznych gospodarstw z całej Polski. Gwarancją jakości produktów jest także proces mrożenia przeprowadzany w szczycie świeżości mięsa. Jak do tej pory, Mięsna Paczka podbiła już serca stałych klientów, którzy nie tylko dokonują regularnych zakupów, ale też dzielą się w rozmowach z zespołem start-upu niezwykle pozytywnymi opiniami. 

Mięsna Paczka (mat. prasowe)

Do idei dostawy ekologicznego, świeżego mięsa wprost do domu klienta, Damian Kopecki przekonał inwestorów, od których w rundzie seedowej pozyskał ponad 4 mln złotych na rozwój projektu.

W ramach Grupy Żabka rozwijamy i wdrażamy wiele nowatorskich projektów, które mają ułatwiać życie konsumentom i odpowiadać na ich zmieniające się potrzeby takie jak m.in. wygoda, zdrowy tryb życia, personalizacja. Częścią tej strategii jest wsparcie innowacyjnych firm w początkowej fazie rozwoju, zwłaszcza jeśli stoją za nimi doświadczeni menadżerowie z pasją i misją zbieżną z naszymi celami biznesowymi. Chcemy stymulować rozwój produktów, usług i modeli biznesowych, które podążają za najnowszymi trendami konsumenckimi i technologicznymi oraz tworzą nową jakość w handlu. Mięsna Paczka i jej założyciele idealnie wpisują się w tę definicję.

Tomasz Blicharski, wiceprezes zarządu, Dyrektor Zarządzający Żabka Future

W projekt Mięsnej Paczki zainwestowały także fundusze kapitałowe – LT Capital oraz CofounderZone wraz z aniołami biznesu.

Jesteśmy przekonani, że to właśnie Damian jest osobą, która w naszej ocenie jest w stanie wywołać pozytywny ruch w podejściu Polaków do konsumpcji mięsa.

Konrad Gawłowski, Investment Director w LT Capital

Start-up zamierza przeznaczyć pozyskane od inwestorów środki na rozwój zespołu, zaplecza operacyjno–logistycznego oraz działania pozwalające na dotarcie do jak największego grona klientów.