Mięsna Paczka to start-up, który rewolucjonizuje rynek dostaw ekologicznego, certyfikowanego mięsa na polskie stoły. W ramach rundy seed firma pozyskała 4,15 mln zł finansowania. Wśród inwestorów znalezła się Grupa Żabka oraz dwa fundusze kapitałowe LT Capital i CofounderZone wraz z aniołami biznesu.
Start-up zajmuje się dostawą prawdziwie ekologicznego mięsa z certyfikowanych polskich hodowli. Produkty są pakowane próżniowo i zamrażane w szczycie świeżości. Pozyskane z rundy środki Mięsna Paczka zamierza przeznaczyć na rozwój biznesu na polskim rynku.
Dostawa ekologicznego, świeżego mięsa wprost do domu
Jak informuje firma, założenia Mięsnej Paczki są proste – dostarczane na stoły polskich rodzin ekologiczne mięso ma być świeże, bezpieczne, pozbawione antybiotyków, hormonów oraz bez GMO. jego skład i pochodzenie gwarantowane są unijnym certyfikatem zielonego listka PL-EKO-09. Co więcej, można je w prosty i wygodny sposób zamówić do domu przez Internet. Twórcą start-upu jest Damian Kopecki, który na własnej skórze przekonał się, jak trudny jest dostęp do prawdziwie ekologicznego mięsa.
Mięsna Paczka to zgrany zespół oraz sprawdzeni, certyfikowani dostawcy z ekologicznych gospodarstw z całej Polski. Gwarancją jakości produktów jest także proces mrożenia przeprowadzany w szczycie świeżości mięsa. Jak do tej pory, Mięsna Paczka podbiła już serca stałych klientów, którzy nie tylko dokonują regularnych zakupów, ale też dzielą się w rozmowach z zespołem start-upu niezwykle pozytywnymi opiniami.
Do idei dostawy ekologicznego, świeżego mięsa wprost do domu klienta, Damian Kopecki przekonał inwestorów, od których w rundzie seedowej pozyskał ponad 4 mln złotych na rozwój projektu.
W projekt Mięsnej Paczki zainwestowały także fundusze kapitałowe – LT Capital oraz CofounderZone wraz z aniołami biznesu.
Start-up zamierza przeznaczyć pozyskane od inwestorów środki na rozwój zespołu, zaplecza operacyjno–logistycznego oraz działania pozwalające na dotarcie do jak największego grona klientów.