Koniec współpracy Aldi z Deliveroo. Powodem powrót klientów do sklepów

Koniec współpracy Aldi z Deliveroo. Powodem powrót klientów do sklepów

Aldi poinformowało o zakończeniu współpracy z Deliveroo, firmą zajmującą się dostawą produktów do klientów, w Wielkiej Brytanii. Sieć skupi się na rozwoju własnej usługi "Click & Collect".

Dostawa produktów Aldi świadczona przez Deliveroo była dostępna w 100 spośród 950 sklepów sieci w Wielkiej Brytanii. Detalista zrezygnował z tej usługi, ponieważ wielu klientów wróciło do zakupów stacjonarnych – informuje Talking Retail.

Współpraca obu firm rozpoczęła się niecały rok temu, podczas wiosny 2021 roku. To pierwszy taki ruch w branży, który może świadczyć nie tylko o rzeczywistym powrocie klientów do zakupów stacjonarnych, ale również niekoniecznie optymalnych dla sieci handlowych dostaw pod drzwi klientów.

Od teraz Aldi postanowiło rozwijać własną usługę "Click & Collect", która umożliwia klientom wybranie produktów online i odbiór już skompletowanego zamówienia. Usługa ta jest dostępna w ponad 200 sklepach Aldi.

Reklama