InPost wprowadza usługę „szybkie zwroty” w aplikacji InPost Mobile, bez konieczności drukowania etykiet. Każdy użytkownik aplikacji InPost może dokonywać szybkich zwrotów bezpośrednio z aplikacji mobilnej, zaraz po odbiorze paczki. Zwracany towar można nadać w dowolnym Paczkomacie®. Sam proces zwrotu przesyłki jest szybki i bardzo intuicyjny. Dodatkowo klient od razu może śledzić w aplikacji drogę powrotną paczki do nadawcy.
Jak zwrócić przesyłkę w aplikacji InPost Mobile?
- W dolnym menu aplikacji wybierz ikonę ZWRÓĆ
- W sekcji „Wyszukaj sklep” zacznij wpisywać nazwę sklepu, do którego chcesz zwrócić przesyłkę. Lista obejmuje sklepy oferujące usługę zwrotu. Możesz również wybrać paczkę do zwrotu z listy Twoich przesyłek, którą znajdziesz poniżej pola wyszukiwania.
- Wypełnij dane zwrotu
- Uzupełnij dane i kliknij “zwróć przesyłkę”. Jeśli wybrany przez Ciebie sklep nie wymaga akceptacji zwrotu, to tyle – Twój zwrot został zgłoszony! Kod zwrotu znajdziesz w aplikacji oraz w wiadomości e-mail.
- Poczekaj na akceptację zwrotu przez sklep
- W przypadku wymaganej akceptacji zwrotu przez sklep, po wypełnieniu formularza, poczekaj na potwierdzenie. Powiadomienie otrzymasz w aplikacji oraz w wiadomości e-mail, kiedy zwrot będzie można już nadać w Paczkomacie®.
- Przygotuj paczkę ze zwrotem
- Spakuj i zabezpiecz przesyłkę. Jeśli używasz tego samego pudełka (zachęcamy, by być eko i zero waste!), usuń starą etykietę. Nie musisz drukować żadnej nowej etykiety – przy nadaniu użyj wygenerowanego w aplikacji kodu zwrotu.
- Nadaj zwrot w Paczkomacie®
- Z przygotowaną paczką udaj się do dowolnego Paczkomatu®. W czytniku w Paczkomacie® zeskanuj kod QR z aplikacji lub wybierz opcje nadania paczki na ekranie Paczkomatu® i wpisz kod zwrotu. Skrytka otworzy się automatycznie! Teraz włóż paczkę do skrytki. Gotowe! Paczka nadana!
Aplikację InPost Mobile można pobrać w: Huawei AppGallery, Google Play oraz App Store.
Źródło: inf. prasowa