Kaufland rozwija ofertę produktów wykonanych z surowców wtórnych

Kaufland rozwija ofertę produktów wykonanych z surowców wtórnych

Kaufland po raz kolejny wprowadza do oferty artykuły marek własnych wykonane z surowców wtórnych – odzież sportową marki Newcential oraz akcesoria kuchenne marki Spice&Soul. Rozwój asortymentu o produkty wytworzone zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju jest jednym z elementów strategii biznesowej sieci Kaufland.

W odpowiedzi na oczekiwania konsumentów Kaufland wprowadza do oferty kolejne produkty w ramach zrównoważonej oferty. Wśród nich znajdzie się odzież sportowa, do której produkcji wykorzystano minimum 50% materiałów pochodzących z recklingu, a także akcesoria kuchenne wytworzone w 50-100% z surowców wtórnych.

W ramach międzynarodowej strategii REset Plastic poszukujemy rozwiązań, które pozwalają zredukować ilość plastiku, poprawić jego przydatność do recyklingu oraz umożliwić jego ponowne wykorzystanie. Efektem tego jest m.in. wprowadzenie do oferty kolejnych produktów powstałych przy wykorzystaniu surowców wtórnych. Jako jedna z największych sieci handlowych w Polsce czujemy się zobowiązani zapewnić klientom wybór produktów, które cechuje nie tylko wysoka jakość wykonania, ale także przyjazna środowisku produkcja.

Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej z Kaufland Polska

Kaufland konsekwentnie realizuje międzynarodową strategię Grupy Schwarz – REset Plastic, zgodnie z którą do 2025 roku zużycie tworzyw sztucznych w całej Grupie zostanie zredukowane o 20% a 100% opakowań marek własnych będzie w jak największym stopniu nadawać się do recyklingu. 

Odzież sportowa Newcential z surowców wtórnych

Miłośnicy aktywnego trybu życia być może zdążyli już poznać markę dostępną tylko w sklepach Kaufland – Newcential, która obejmuje odzież funkcjonalną oraz różnego rodzaju akcesoria przydatne podczas uprawiania sportu.

Klienci sieci będą teraz mogli połączyć obie miłości – do sportu i środowiska, dzięki nowym artykułom wykonanym z przetworzonych materiałów. W kolekcji Newcential pojawiły się biustonosze sportowe, damskie i męskie bluzy, kamizelki oraz chusty wielofunkcyjne posiadające certyfikat GRS (Global Recycled Standard). Potwierdzona on, że do produkcji artykułów co najmniej w 50% wykorzystano materiały pochodzące z recyklingu.

Zrównoważone akcesoria kuchenne w Kaufland

Sieć przygotowała specjalną ofertę również dla miłośników gotowania. 27 stycznia w asortymencie sklepów Kaufland pojawią się produkty marki Spice&Soul wytworzone w 50-100% z surowców wtórnych, wśród nich: otwieracz do puszek, wyciskacz do czosnku, sitko kuchenne, nóż do pizzy, obieraczka oraz zestaw przyborów kuchennych, których plastikowe elementy zostały wykonane z przetworzonych sieci rybackich. Klienci będą mogli także nabyć garnki oraz patelnie z kutego aluminium, które w całości pochodzi z recyklingu.


Źródło: inf. prasowa

Reklama