eobuwie.pl w 13 tygodni wdrożyło nowe rozwiązanie chmurowe od Oracle Retail

eobuwie.pl w 13 tygodni wdrożyło nowe rozwiązanie chmurowe od Oracle Retail

Wraz z ekspansją firmy na nowe rynki, jej asortyment oraz zapasy magazynowe stają się coraz bardziej złożone. Aby usprawnić i zautomatyzować procesy planowania oraz sprostać zmieniającym się wymaganiom klientów, firma eobuwie.pl wybrała niedawno chmurowe rozwiązanie do obsługi firm handlowych dostarczane przez Oracle Retail.

Dzięki wprowadzenie nowego rozwiązania chmurowego, zespoły ds. zarządzania produktami firmy eobuwie.pl będą mogły przeprowadzić bardziej zintegrowany i inteligentny proces planowania dla wszystkich linii produktów i rosnącego asortymentu w portfolio marek przedsiębiorstwa. 

Dzięki nowej usłudze w chmurze możemy usprawnić planowanie w wielu kanałach, rynkach i segmentach klientów, aby lepiej wspierać naszą rozwijającą się działalność. Planiści mogą proaktywnie zarządzać procesami zakupowymi dzięki Oracle Retail Merchandise Financial Planning. Naszym celem jest poświęcać mniej czasu na ręczne zestawianie danych, a więcej na analizę i identyfikację możliwości polepszania rentowności biznesu.

Wiktor Miernik-Zdanowicz, dyrektor operacyjny w eobuwie.pl

Firma eobuwie.pl wybrała rozwiązanie Oracle Retail Merchandise Financial Planning Cloud Service działające na platformie Oracle Cloud Infrastructure ze względu na wyjątkowe możliwości planowania asortymentu powiązane z aktualnymi trendami oraz udokumentowane doświadczenie na rynku.

Inwestycja w rozwiązanie Oracle pozwala lepiej dostosować nasz biznes w celu zaspokojenia popytu klientów, dzięki zawsze optymalnemu asortymentowi, który jest dostępny wszędzie tam, gdzie nasi klienci zdecydują się na zakupy.

Szymon Dąbrowski, dyrektor handlowy w eobuwie.pl S.A.

Wdrożenie nowego rozwiązania było wspierane przez należącą do sieci Oracle PartnerNetwork firmę Pronos, która wykazała się doskonałą znajomością lokalnego rynku, kompetencjami w zakresie rozwiązań Oracle i możliwościami obsługi językowej. Wykorzystując podejście lean delivery, eobuwie.pl i Pronos z powodzeniem wdrożyły nową usługę Oracle w chmurze w zaledwie 13 tygodni.

Zespoły IT i biznesowe mogą teraz współpracować w ramach scentralizowanego procesu planowania, aby dostarczać dokładniejsze inwentaryzacje na podstawie wspólnej wersji danych. W rezultacie spodziewamy się, że nasz klient poprawi marże dzięki dokładniejszym przecenom i optymalizacji zapasów na koniec sezonu.

Paweł Kowalewski, wiceprezes Pronos

Oracle dostarcza sprzedawcom detalicznym kompletny, otwarty i zintegrowany pakiet najlepszych w swojej klasie aplikacji biznesowych, usług w chmurze i sprzętu, które zostały zaprojektowane z myślą o współpracy i usprawnieniu handlu.

Nasze rozwiązanie SaaS zapewnia firmom handlowym - takim jak eobuwie.pl, spójną ścieżkę wdrażania najnowszych innowacji w zakresie planowania sprzedaży detalicznej. Inwestując w Oracle Cloud, eobuwie.pl może lepiej skoncentrować się na swojej podstawowej działalności, jednocześnie wykorzystując wbudowaną moc uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji, aby ulepszyć sposób planowania i zarządzania swoimi produktami.

Mike Webster, wiceprezes i dyrektor generalny Oracle Retail

Źródło: inf. prasowa