Wraz z ekspansją firmy na nowe rynki, jej asortyment oraz zapasy magazynowe stają się coraz bardziej złożone. Aby usprawnić i zautomatyzować procesy planowania oraz sprostać zmieniającym się wymaganiom klientów, firma eobuwie.pl wybrała niedawno chmurowe rozwiązanie do obsługi firm handlowych dostarczane przez Oracle Retail.
Dzięki wprowadzenie nowego rozwiązania chmurowego, zespoły ds. zarządzania produktami firmy eobuwie.pl będą mogły przeprowadzić bardziej zintegrowany i inteligentny proces planowania dla wszystkich linii produktów i rosnącego asortymentu w portfolio marek przedsiębiorstwa.
Firma eobuwie.pl wybrała rozwiązanie Oracle Retail Merchandise Financial Planning Cloud Service działające na platformie Oracle Cloud Infrastructure ze względu na wyjątkowe możliwości planowania asortymentu powiązane z aktualnymi trendami oraz udokumentowane doświadczenie na rynku.
Wdrożenie nowego rozwiązania było wspierane przez należącą do sieci Oracle PartnerNetwork firmę Pronos, która wykazała się doskonałą znajomością lokalnego rynku, kompetencjami w zakresie rozwiązań Oracle i możliwościami obsługi językowej. Wykorzystując podejście lean delivery, eobuwie.pl i Pronos z powodzeniem wdrożyły nową usługę Oracle w chmurze w zaledwie 13 tygodni.
Oracle dostarcza sprzedawcom detalicznym kompletny, otwarty i zintegrowany pakiet najlepszych w swojej klasie aplikacji biznesowych, usług w chmurze i sprzętu, które zostały zaprojektowane z myślą o współpracy i usprawnieniu handlu.