Furgonetka wprowadza nową usługę – system obsługujący zwroty online

Furgonetka wprowadza nową usługę – system obsługujący zwroty online

Furgoentka wprowadza do swojej oferty nową usługę – zwroty online. Jak informuje firma, nowy system klienci wdrożą w 5 minut, za darmo i bez pomocy programisty.

Bezpłatny system do zarządzania zwrotami online w Furgonetce to rozwiązanie, które ma zautomatyzować działania dotychczas wykonywanie przez właścicieli e-commerce. Nowy moduł ma zapewnić realizację zwrotów w kilku kliknięciach, bez wypełniania papierowych formularzy.

Jak działa system zwrotów online od Furgonetki?

Klient w szybki i wygodny sposób dokonuje zwrotu online. Wybiera produkty, które chce zwrócić, a następnie sam decyduje, czy woli poczekać na kuriera, czy np. zanieść paczkę do punktu. Nie musi też przejmować się ręcznym adresowaniem przesyłki. W systemie zwrotów automatycznie wygeneruje się etykieta z danymi, którą wystarczy nakleić na paczkę – wyjaśnia firma.

Korzystając ze zwrotu zakupów online, kupujący może też łatwo sprawdzić na swoim koncie, kiedy otrzyma środki za zwracane produkty. Oprócz tego, w systemie znajdzie informacje o wszystkich zwrotach oraz możliwość śledzenia przesyłek. Zyskuje więc pełną kontrolę nad całym procesem.

Zalety dla sklepów internetowych

Właściciele e-sklepów korzystać z systemu od Furgonetki zyskują dostęp do panelu, w którym mogą obsługiwać wszystkie przesyłki zwrotne. "W jednym miejscu zaakceptujesz lub odrzucisz zwroty, a także przejrzysz historię przesyłek – i to wszystko całkowicie za darmo" – pisze Furgonetka.

Jak zwrócić produkty w systemie zwrotów online?

Szybki zwrot zakupów przez internet klient realizuje w 4 prostych krokach:

  1. Użytkownik loguje się do panelu zwrotów, używając adresu e-mail z zamówienia. Z dostępnej listy wybiera produkty, które chce zwrócić. Ma na to tyle dni, ile ustalisz jako właściciel sklepu (minimum 14 dni).
  2. Następnie klient określa szczegóły przesyłki zwrotnej – m.in. wybiera formę wysyłki (jeśli zdecydujesz się oferować darmowe zwroty, zobaczy opcję bezpłatnej i płatnej przesyłki), rodzaj opakowania i datę nadania.
  3. Pozostaje przygotowanie paczki do wysłania (wystarczy zapakować produkty, wydrukować wygenerowaną etykietę i nakleić ją na opakowanie). W zależności od wybranej formy wysyłki, klient przekazuje paczkę kurierowi lub zanosi ją do punktu. Przesyłka zwrotna rusza w drogę do Twojego sklepu.
  4. Gotowe! Kupujący otrzymuje zwrot środków w określonym przez Ciebie czasie i tą samą metodą płatności, którą opłacał pierwotne zamówienie. Potwierdzenie przelewu środków znajdzie na swoim koncie.

 

Reklama