Furgoentka wprowadza do swojej oferty nową usługę – zwroty online. Jak informuje firma, nowy system klienci wdrożą w 5 minut, za darmo i bez pomocy programisty.
Bezpłatny system do zarządzania zwrotami online w Furgonetce to rozwiązanie, które ma zautomatyzować działania dotychczas wykonywanie przez właścicieli e-commerce. Nowy moduł ma zapewnić realizację zwrotów w kilku kliknięciach, bez wypełniania papierowych formularzy.
Jak działa system zwrotów online od Furgonetki?
Klient w szybki i wygodny sposób dokonuje zwrotu online. Wybiera produkty, które chce zwrócić, a następnie sam decyduje, czy woli poczekać na kuriera, czy np. zanieść paczkę do punktu. Nie musi też przejmować się ręcznym adresowaniem przesyłki. W systemie zwrotów automatycznie wygeneruje się etykieta z danymi, którą wystarczy nakleić na paczkę – wyjaśnia firma.
Korzystając ze zwrotu zakupów online, kupujący może też łatwo sprawdzić na swoim koncie, kiedy otrzyma środki za zwracane produkty. Oprócz tego, w systemie znajdzie informacje o wszystkich zwrotach oraz możliwość śledzenia przesyłek. Zyskuje więc pełną kontrolę nad całym procesem.
Zalety dla sklepów internetowych
Właściciele e-sklepów korzystać z systemu od Furgonetki zyskują dostęp do panelu, w którym mogą obsługiwać wszystkie przesyłki zwrotne. "W jednym miejscu zaakceptujesz lub odrzucisz zwroty, a także przejrzysz historię przesyłek – i to wszystko całkowicie za darmo" – pisze Furgonetka.
Jak zwrócić produkty w systemie zwrotów online?
Szybki zwrot zakupów przez internet klient realizuje w 4 prostych krokach:
- Użytkownik loguje się do panelu zwrotów, używając adresu e-mail z zamówienia. Z dostępnej listy wybiera produkty, które chce zwrócić. Ma na to tyle dni, ile ustalisz jako właściciel sklepu (minimum 14 dni).
- Następnie klient określa szczegóły przesyłki zwrotnej – m.in. wybiera formę wysyłki (jeśli zdecydujesz się oferować darmowe zwroty, zobaczy opcję bezpłatnej i płatnej przesyłki), rodzaj opakowania i datę nadania.
- Pozostaje przygotowanie paczki do wysłania (wystarczy zapakować produkty, wydrukować wygenerowaną etykietę i nakleić ją na opakowanie). W zależności od wybranej formy wysyłki, klient przekazuje paczkę kurierowi lub zanosi ją do punktu. Przesyłka zwrotna rusza w drogę do Twojego sklepu.
- Gotowe! Kupujący otrzymuje zwrot środków w określonym przez Ciebie czasie i tą samą metodą płatności, którą opłacał pierwotne zamówienie. Potwierdzenie przelewu środków znajdzie na swoim koncie.