Herbapol-Lublin z nową agencją PR do obsługi marek spożywczych

Herbapol-Lublin z nową agencją PR do obsługi marek spożywczych

„Herbapol-Lublin” S.A. zakończył przetarg na obsługę marek spożywczych z portfolio firmy. Od 2022 roku za  za kompleksową obsługę działań komunikacyjnych, obejmujących projekty Brand PR, Social Media oraz komunikację korporacyjną odpowiadać będzie agencja Walk PR.

Do rozpoczęcia procesu przetargowego Herbapol-Lublin skłonił dynamiczny rozwój firmy – zarówno pod kątem portfolio produktowego, jak i całej organizacji – oraz chęć osiągnięcia jeszcze  lepszej synergii w działaniach komunikacyjnych – przyznaje Anna Sambor, dyrektor marketingu w „Herbapol-Lublin” S.A.

 Naszym celem było pozyskanie jednego partnera, który zna i rozumie rynek FMCG i nasze obecne potrzeby, ale też posiada wiedzę i kompetencje w zakresie trendów i nowych technologii, które pozwolą nam wejść na nowy poziom komunikacji z konsumentami. Mamy poczucie, że Walk PR rozumie nasze potrzeby i oczekiwania w tym względzie, dlatego z niecierpliwością czekamy na pierwsze efekty współpracy.

Anna Sambor, dyrektor marketingu w „Herbapol-Lublin” S.A.

Walk PR odpowiada za kompleksowe działania komunikacyjne w kanale tradycyjnym i online (Facebook, Instagram) marek Herbapol, Big-Active i Zioła Mnicha, jak również za komunikację korporacyjną (w tym prowadzenie LinkedIn). 

Jednym z naszych priorytetów w najbliższym czasie będzie odświeżenie sposobu komunikowania się oraz położenie większego nacisku na działania w kanale digital i content marketing. Poprzeczka – patrząc także na działania konkurencji – jest postawiona wysoko, ale to dla nas tylko dodatkowa motywacja.

Anna Sambor

Walk PR należy do Grupy Walk. Walk PR oferuje pełen zakres usług public relations w obszarze PR produktowy oraz PR korporacyjny, stawiając na zrozumienie potrzeb Klientów, transparentność i najwyższe standardy współpracy. Agencja współpracuje z wieloma markami z obszaru FMCG. „Herbapol-Lublin” S.A. dołącza do portfolio klientów takich Lotte Wedel, CEDC czy Podravka. Obsługą działań brandowych i Social Media zajmie się zespół Kingi Strawińskiej, a korporacyjnych Anny Borowiec-Góry.

,,Herbapol-Lublin” S.A. to firma z piękną, ponad 70-letnią historią, a jej marki są bardzo pozytywnie postrzegane przez konsumentów. To jednocześnie organizacja, która – pozostając blisko swojego dziedzictwa – nieustannie wyznacza trendy na polskim rynku FMCG. Cieszymy się z wygranej w przetargu i jesteśmy dumni, że firma i jej brandy dołączają do grona naszych klientów.

Kinga Strawińska, Managing Director Walk PR

 

Reklama