Unilever rozpoczyna kampanię promocyjną całego portfolio na Amazonie

Unilever rozpoczyna kampanię promocyjną całego portfolio na Amazonie

Unilever, jako pierwszy reklamodawca w Polsce, rozpoczyna kampanię promocyjną na Amazonie. Za realizację działań mediowych odpowiada Mindshare Polska.

Firma rozszerza dotychczasowe kanały sprzedaży i próbuje dotrzeć do konsumentów korzystających z globalnego marketplace. Na Amazonie startuje pełna kampania promocyjna marki.

Dostrzegam wysoki potencjał rozwoju sprzedaży poprzez kanały retail media i cieszy mnie fakt, że razem z Mindshare Polska możemy być w awangardzie rozwiązań marketingowych proponowanych przez Amazon. Unilever, jak na lidera kategorii przystało, jest jednym z pierwszych reklamodawców aktywnie korzystających z pełnej palety rozwiązań Amazon Ads, a co więcej – wprowadza najnowsze dostępne rozwiązania promocyjne dla swoich topowych marek jeszcze przed datą oficjalnej premiery.

Rafał Baleja, Senior Key Account Manager eCommerce w Unilever

Marka będzie promować całe portfolio swoich produktów w ramach formatów Sponsored Products, Sponsored Brands (Product Collection) i Stores, dobranych w oparciu o doświadczenia Mindshare ze współpracy z platformą Amazon Advertising na rynkach zagranicznych.

Jedną z głównych kwestii, o którą należy zadbać prowadząc sprzedaż, jest widoczność produktów w sklepie – dotyczy to zarówno sprzedaży offline jak i online. Skorzystanie z Amazon Ads, rozwiązanie, które dla polskich sprzedawców jest oficjalnie dostępne od 10 stycznia, pozwoli nam lepiej wyeksponować nasze marki na wirtualnej półce sklepowej oraz efektywniej konkurować z innymi graczami w naszych kategoriach produktowych.

Adrian Nawrocki, eCommerce Manager w zespole Unilever, w Mindshare Polska

W Mindshare Polska za działania dla Unilevera, a tym samym dla marek takich jak Dove, Domestos, Cif, Coccolino, TRESemmé, Rexona, Axe, Knorr, Magnum, Ben & Jerry’s czy BigMilk odpowiedzialny jest 30-osobowy zespół, na którego czele stoi Żaneta Szysz, Director, Client Leadership.