Bolt Market, usługa gwarantująca dostawę zakupów w 15 minut, korzysta ze wsparcia Dotykačka w zarządzaniu sprzedażą i lokalnymi magazynami. Firma wykorzystuje system POS online Dotykačka do rejestracji sprzedaży i wystawiania paragonów oraz do kontroli zasobów w swoich lokalizacjach w Polsce.
Bolt Market jest nową na polskim rynku usługą, która swoją premierę w kraju miała 15 grudnia. Firma, dzięki sieci dark stores, dostarcza zakupy spożywcze do domu już w 15 minut w promieniu kilku kilometrów.
Automatyzacja procesu monitorowania i raportowania w Bolt Market
Systemy Dotykačka, połączone z drukarkami fiskalnymi online, odpowiadają za rejestrację i raportowanie sprzedaży oraz wystawianie paragonów fiskalnych i faktur dla klientów. Rozwiązanie Dotykačka zostało wybrane przez Bolt Market również ze względu na możliwość integracji – poprzez otwarty interfejs API – z własnym systemem logistycznym. Dzięki temu zautomatyzowano proces monitorowania i raportowania w czasie rzeczywistym stanów magazynowych. Kończące się zapasy są natychmiast uzupełniane, dzięki czemu oferta Bolt Market jest stale aktualna, zaś klienci mogą bez przeszkód zamawiać swoje ulubione produkty.
Systemy POS online Dotykačka działają już w trzech lokalnych centrach logistycznych Bolt Market, a wraz z rozwojem usługi na polskim rynku, dołączą do nich kolejne instalacje. Co istotne, dzięki wbudowanej usłudze Chmura Dotykačka, administrator ma między innymi możliwość zdalnego generowania zestawień, raportów i statystyk oraz wykonywania na wszystkich zainstalowanych systemach operacji takich jak import i eksport list produktów, przyjęcia na magazyn, zmiany cen i opisów czy nawet przeprowadzanie inwentaryzacji.
Źródło: informacja prasowa