Juicy Juice Natsu już od 28 grudnia w Biedronce

Excellence – polski producent soków, syropów, napojów oraz suplementów diety – rozpoczął szeroką kampanię w ramach współpracy z Team X.

Jak dowiadujemy się z informacji prasowej, od 28 grudnia w sklepach Biedronka można kupić 8 różnych rodzajów 100%-owych soków Excellence Team X, zaprojektowanych i wybranych przez gwiazdy.

Łącznie w sprzedaży jest 500 000 sztuk soków NFC opartych na własnych recepturach, przygotowanych wraz z Team X.

Produkty są promowane na kanałach wszystkich gwiazd Team X, które docierają do 10 milionów odbiorców i mają ponad 350 mln odsłon. Na Instagramie i na kanałach Youtube dostępne są Instastories, filmy video i konkursy.

Produkty Team X to soki NFC – co oznacza, że ich zawartość nie pochodzi z odtworzenia koncentratów, a w wyniku wyciśnięcia soku bezpośrednio z owoców i warzyw.

Excellence eksportuje swoje produkty także do Niemiec, Holandii, Czech, na Białoruś i Ukrainę, Litwę, Łotwę i do Estonii. Asortyment jest dostępny również w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych. Tradycyjne smaki od Excellence docenili także konsumenci w Kanadzie. Spółka prowadzi działania w celu pozyskania dystrybutora w Azji i na Bliskim Wschodzie.

Excellence jest największym producentem syropów sprzedawanych pod markami własnymi dużych sieci handlowych w Polsce. Współpracuje z takimi sieciami, jak Biedronka, Lidl, Netto, Dino, Tesco, Makro, Carrefour, Auchan, Selgros, Aldi, Kaufland, Leclerc czy Polo Market. Drugą część biznesu stanowią soki i syropy sprzedawane pod markami należącymi do Excellence, np. I am BIO, Biorę, Monzini. Miesięczna produkcja soków i syropów sięga 1,5 mln litrów. Pod względem ilościowym spółka jest  numerem dwa w Polsce – co trzeci litr sprzedawany w naszym kraju został wyprodukowany w zakładzie Excellence. Na podstawie danych AC Nielsen Excellence szacuje swój udział w polskim rynku syropów na ok. 24 proc.

źródło: informacja prasowa

Reklama