Marek Moczulski: Cały czas mamy do czynienia z ogromną niepewnością

Marek Moczulski: Cały czas mamy do czynienia z ogromną niepewnością

Marek Moczulski, Prezes Zarządu Unitop podsumowuje 2021 rok w branży przekąsek.

Cały czas mamy do czynienia z ogromną niepewnością. Nie pomagają zerwane łańcuchy dostaw. Sytuacja nie jest stabilna, a my odczuwamy problemy z transportem morskim, źle na kondycję rynku wpływają niestabilne ceny surowców czy opakowań.

Mijający rok był trudny dla całej branży, jednak ta wyszła z niego obronną ręką. Z uwagi na radykalny wzrost kosztów wytworzenia, a co za tym idzie zmian cen produktów na półkach, trudno jest w tej chwili ocenić, na ile to wpłynie na wolumen sprzedaży w poszczególnych kategoriach.

My, jako firma Unitop, cały czas rozwijamy się i wprowadzamy na rynek nowe warianty chałwy oraz sezamków. Naszym zadaniem jest pobudzenie całej kategorii i zachęcenie – szczególnie młodego pokolenia – do spożywania produktów marki Unitop.

Mocno rozwijamy się na polskim rynku, ale jednocześnie jesteśmy coraz silniejsi eksportowo. W przyszłym roku na pewno będziemy chcieli docierać do młodszego pokolenia za pomocą nowości produktowych.

Marek Moczulski, Prezes Zarządu Unitop

 

Reklama