Rok 2021 był okresem wielu wyzwań – pandemia oraz presja inflacyjna miały istotny wpływ na rynek, a firmy musiały sprawnie reagować na potrzeby klientów.
Jeszcze większą rolę zaczął odgrywać e-commerce i udogodnienia wpływające na szybkość oraz bezpieczeństwo zakupów. W odpowiedzi Grupa Muszkieterów kontynuowała rozwój usług e-commerce, czyli Intermarché Drive oraz Bricomatów.
Pomimo przeciwności, odnotowaliśmy najlepsze w historii wyniki za trzy pierwsze kwartały 2021 roku i powiększyliśmy portfel placówek na polskim rynku. Za nami restrukturyzacja sieci Intermarché, wróciliśmy na ścieżkę rozwoju, osiągając bardzo dobrą dynamikę obrotów.
Jesteśmy zmobilizowani do dalszych inwestycji w markę, jej pozycjonowanie cenowe, odbudowę gamy marek własnych oraz dalszą cyfryzację. Nasze marki stoją na silnych fundamentach i dlatego, równolegle do rozwoju organicznego, nasz zespół stale udoskonala ofertę dla partnerów już prowadzących sklepy, chcących pozyskać silne wsparcie zarówno w zakresie wspólnych zakupów oraz logistyki, jak i działań pod naszym szyldem.
Jesteśmy po to, aby szanując niezależność przedsiębiorców, zapewniać im odpowiednie narzędzia i wsparcie.