Ponad 4 mln zł dla Simple Day w ramach IPO. W 2022 r. debiut na NewConnect

Ponad 4 mln zł dla Simple Day w ramach IPO. W 2022 r. debiut na NewConnect

20 grudnia br. zakończyła się pierwsza oferta publiczna akcji Simple Day SA. Inwestorzy objęli w sumie 313 728 akcji zwykłych na okaziciela serii B, co przełożyło się dla spółki na ponad 4 mln zł. Pozyskane środki Simple Day planuje przeznaczyć na zwiększenie rozpoznawalności autorskiej marki Twój Cel To, rozbudowę portfolio produktów Simple Day oraz ekspansję zagraniczną.

Simple Day SA to spółka e-commerce i właściciel marki Twój Cel To. Firma dokonała przydziału 313 728 akcji zwykłych na okaziciela serii B i tym samym pozyskała 4,23 mln zł w ramach pierwszej oferty publicznej. W pierwszej połowie 2022 roku spółka planuje debiut na NewConnect.

W ramach Transzy Małych Inwestorów przydzielonych zostało 11 465 akcji, a w Transzy Dużych Inwestorów 302 263 akcji. W sumie inwestorzy objęli 313 728 akcji zwykłych na okaziciela serii B, po cenie emisyjnej 13,50 zł.

Dziękujemy inwestorom, którzy obdarzyli nas zaufaniem i wierzą w realizowany przez Simple Day model biznesowy. Zgodnie z harmonogramem IPO dzisiaj – 21 grudnia – dokonaliśmy przydziału oferowanych akcji. Cieszymy się, że do akcjonariuszy naszej spółki dołącza grono inwestorów dobrze rozumiejących nasz biznes, z którymi liczymy na wspólny dalszy rozwój.

Michał Karewicz, prezes zarządu Simple Day SA

Jak dodaje Michał Karewicz, pozyskaliśmy środki wystarczające by zrealizować większość przyjętych celów emisyjnych. Część z nich została już rozpoczęta. Aktualnie firma szykuje się do uruchomienia dużej kampanii marketingowej Twój Cel To.

W grudniu br. firma poinformowała o przekroczeniu pierwszego miliona sprzedanych produktów. Rosnąca sprzedać produktów Simple Day ma wpływ na osiągane wyniki finansowe Spółki. Po trzech kwartałach 2021 roku firma odnotowała przychody ze sprzedaży na poziomie ponad 14 mln PLN (w porównaniu do 12,7 mln zł z analogicznego okresu 2020 r.). Zysk netto od stycznia do września 2021 wyniósł 5 mln zł. 

Reklama