Polski zespół Fullsix Media zajmie się globalną obsługą mediową Pepco

Polski zespół Fullsix Media zajmie się globalną obsługą mediową Pepco

Agencja Fullsix Media (spółka i brand w ramach Havas Media Group) zajmie się obsługą mediową Pepco, na wszystkich rynkach, na których obecna jest marka. Przetarg trwał ponad 6 miesięcy. 

Agencja, należąca do Havas Media Group, będzie odpowiedzialna za koordynację 15 rynków, na których obecna jest marka: Polska, Czechy, Rumunia, Słowacja, Węgry, Słowenia, Litwa, Łotwa, Estonia, Bułgaria, Włochy, Hiszpania, Austria, Serbia i Chorwacja, a także kolejnych, na których będzie rozwijało się Pepco.

Przy tak dużej skali rozwoju i intensywnej ekspansji na nowe kraje, Pepco potrzebuje partnerów, którzy dotrzymają nam kroku. Wyzwaniem jest dla nas również coraz większe zróżnicowanie rynków, na których otwieramy nasze sklepy i, choć nasza marka wszędzie ma tę samą ofertę i spójny komunikat do klienta, to jednak media powinny być odpowiednio dywersyfikowane. Jesteśmy przekonani, że wybrana przez nas agencja Fullsix Media posiada odpowiednie kompetencje, które takim wyzwaniom mogą sprostać.

Agnieszka Olejniczak, Dyrektor Marketingu Pepco

Za stworzenie strategii dla marki odpowiedzialny był zespół regionalny, kierowany przez HUB w Polsce. Jak komentuje Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group, to własnie polski zespół będzie koordynował wszystkie rynki i implementował strategię zgodną z wizją firmy i filozofią Meaningful Brands. 


Źródło: informacja prasowa

Reklama