Flagowa placówka Carrefour zmodernizowana. Co się zmieniło? [GALERIA]

Flagowa placówka Carrefour zmodernizowana. Co się zmieniło? [GALERIA]
Flagowa placówka Carrefour zmodernizowana. Co się zmieniło? [GALERIA] Flagowa placówka Carrefour zmodernizowana. Co się zmieniło? [GALERIA] Flagowa placówka Carrefour zmodernizowana. Co się zmieniło? [GALERIA] Flagowa placówka Carrefour zmodernizowana. Co się zmieniło? [GALERIA] Flagowa placówka Carrefour zmodernizowana. Co się zmieniło? [GALERIA] Flagowa placówka Carrefour zmodernizowana. Co się zmieniło? [GALERIA]

Carrefour Polska przeprowadził gruntowny remodelling swojego hipermarketu w Galerii Mokotów. Nowy sklep charakteryzuje się nowatorskim ustawieniem sali sprzedaży opartym o zastosowanie ukośnej alei centralnej, rozwiązań store in store oraz tematycznych stref zakupowych, które ułatwiają logistykę oraz podnoszą komfort zakupów.

Sieć wprowadziła także szereg rozwiązań proekologicznych oraz rozbudowała ofertę produktów, aby odpowiedzieć na zmieniające się potrzeby mieszkańców stolicy, transformację pokoleniową oraz najnowsze trendy zakupowe.

Uroczyste otwarcie sklepu odbyło się 24 listopada

Hipermarket Carrefour w Galerii Mokotów to kompaktowy sklep o powierzchni sprzedaży ok. 3 800 mkw, który po remodellingu oferuje ponad 26 000 produktów: tradycyjnych, prozdrowotnych oraz BIO, pełny wachlarz smaków kuchni świata oraz rozbudowany asortyment produktów świeżych.

Ponowne otwarcie hipermarketu było idealną okazją, aby zaprosić naszych klientów i pracowników, by wspólnie świętować osiągnięte cele, a także by podziękować wszystkim zaangażowanym zespołom. Od samego rana na miejscu odwiedzali nas klienci, którzy mogli uczestniczyć w przygotowanych dla nich atrakcjach, skorzystać z poczęstunku i ciekawych promocji. Już w pierwszym dniu działania sklepu po jego modernizacji otrzymaliśmy bardzo dużo pozytywnych opinii. Bardzo nas to cieszy i chcemy ten trend utrzymać.

Sylwester Mroczek, Manager w Dziale Rozwoju Formatów i Konceptów Handlowych – Hipermarkety, Supermarkety w Carrefour Polska

Klienci znajdą w warszawskim sklepie lokalne produkty pozyskiwane przez sieć od lokalnych piekarzy i rolników, szeroką gamę produktów bezmięsnych czy marki własnej Carrefour w atrakcyjnych cenach. W nowym sklepie zostały wydzielone specjalne strefy zakupowe dla klientów, np. strefa alkoholi z szerokim wyborem produktów dla koneserów, w tym selekcją alkoholi mocnych, lub strefa Targu Świeżości, gdzie klienci znajdą świeże ryby, pieczywo, wędliny oraz mięso.

To nie koniec pracy nad hipermarketem Carrefour w Galerii Mokotów

Nowy hipermarket wyróżnia się rozwiązaniami ułatwiającymi logistykę oraz podnoszącymi komfort zakupów klientów. Nowy układ sklepu został oparty na ukośnej alei głównej oraz komfortowych szerokich przestrzeniach dających klientom wiele możliwości realizowania ścieżek zakupowych. Przearanżowana została strefa wejściowa i linia kas, choć jak informuje Manager w Dziale Rozwoju Formatów i Konceptów Handlowych Carrefour, w hipermarkecie pojawią się jeszcze zmiany.

Hipermarket w Galerii Mokotów jest dla nas istotną placówką, do której przychodzą bardzo wymagający klienci. Oczekujemy, że miejsce to stanie się rozpoznawalne wśród klientów w całej Warszawie, a ich zadowolenie będzie stale rosło. Niemniej, dla nas nie jest to koniec pracy – planujemy ulokować w naszym hipermarkecie kolejne koncepty asortymentowe i wprowadzić nowe technologiczne rozwiązania, które będą sprzyjały zakupom.

Sylwester Mroczek

Obecnie sklep jest całkowicie otwarty na galerię, skąd klienci mają łatwy dostęp do działu świeżego oraz strefy zdrowych produktów. W strefie wyjściowej znajdują się jedynie kasy samoobsługowe, podczas gdy kasy tradycyjne wraz z systemem jednej kolejki ulokowane są w jego tylnej części. 

Carrefour planuje remodelling placówek wszystkich formatów

Remodelling hipermarketu Carrefour w Galerii Mokotów to przede wszystkim rozwiązania, które mają podnieść jakość robienia zakupów. Zastosowanie ukośnej alei centralnej, szerokie przejścia, a także tematyczne strefy zakupowe oraz "sklep w sklepie" to zmiany, które klienci zauważą od razu.

Carrefour cały czas podnosi jakość swoich sklepów i planuje remodelling placówek wszystkich formatów. Wszystko po to, aby być jeszcze bliżej swoich klientów i  odpowiadać na zmieniające się potrzeby społeczeństwa, transformację pokoleniową oraz najnowsze trendy zakupowe. Będziemy kontynuować ten proces, aby nasze sklepy były jeszcze bardziej jakościowe względem asortymentu, wyglądu, a także by były przyjazne klientom i sprzyjały naszej planecie.

Sylwester Mroczek

Store in store, czyli sklep bio w centrum hipermarketu

Store in store to otwarty wewnątrz nowego hipermarketu Carrefour sklep specjalistyczny z certyfikowaną żywnością bio. Posiada on rozbudowaną strefę produktów ekologicznych z kategorii świeżej: warzyw i owoców bio, pieczywa, wędlin, mięsa, serów, a także produktów suchych, alkoholu i napojów. Cały asortyment Carrefour BIO to ponad 3 000 produktów.

W zmodernizowanej placówce Carrefour wykorzystał koncept store in store. Wewnątrz nowego hipermarketu został otwarty sklep specjalistyczny z certyfikowaną żywnością bio.

Nowością w store in store jest lada tradycyjna, na której klienci znajdą szereg certyfikowanych produktów na wagę, w tym rzadko spotykane na rynku kwaszonki, kiszonki oraz zakwasy. W ofercie Carrefour BIO znajdą się też produkty bez glutenu, bez cukru oraz vege. Klienci będą mieć dostęp do ponad 400 takich certyfikowanych produktów. 

Rozwiązania w duchu dbania o środowisko

W odnowionym hipermarkecie zastosowano wystrój i rozwiązania w duchu dbania o środowisko. Sieć postawiła na ekologiczne dekoracje i energooszczędne urządzenia sklepowe. Starając się ograniczać do minimum użycie plastiku w hipermarkecie, zrezygnowano z jednorazowych torebek, tzw. zrywek na działach produktów świeżych. W zamian Carrefour oferuje torby wielokrotnego użytku, np. warzywa czy pieczywo klienci mogą pakować do własnych torebek. Przy kasach dostępny jest także specjalny wózek na torby wielorazowe. 

Sieć zrezygnowała z jednorazowych torebek na działach produktów świeżych. W zamian Carrefour oferuje torby wielokrotnego użytku.

Jak w każdym z hiper- i supermarkecie Carrefour w Polsce, również w zmodernizowanym hipermarkecie w Galerii Mokotów przyjmowane będą wszystkie butelki zwrotne bez paragonu. Z myślą o środowisku do minimum ograniczono druk katalogów - sieć zachęca klientów do używania aplikacji mobilnej. Dzięki „Mój Carrefour” klienci mogą korzystać z licznych ofert rabatowych, tworzyć listy zakupowe, które dodatkowo ułatwią im wizytę w hipermarkecie. Klienci będą mogli też zamawiać zakupy w domu i odebrać je w pełni skompletowane i spakowane. Zakupy zamówione z odbiorem osobistym można realizować również bez wychodzenia z auta, w ramach usługi Carrefour drive.

Bezpieczeniejsze zakupy dzięki szerokim alejkom

Na dużych powierzchniach sklepowych łatwiej jest utrzymać dystans, tym samym w czasach pandemii zakupy stają się jeszcze bardziej bezpieczne. Sieć stosuje wszystkie obrane strategie dla zapewnienia bezpieczeństwa klientom oraz pracownikom m.in. kurtynę bezpieczeństwa na działach świeżych, dezynfekcję wózków i obowiązkowe noszenie maseczek. 

Szerokie alejki pozwalają klientom na bezpieczniejsze poruszanie się po sklepie z zachowaniem dystansu.

Atrakcje w dniu otwarcia Carrefour Galeria Mokotów

24 listopada o godz. 10:00 klienci, którzy odwiedzili hipermarket Carrefour, mogli wziąć udział w jego uroczystym otwarciu. Specjalnie w ten dzień na odwiedzających czekały powitalne atrakcje. Gościem specjalnym, który odwiedził Carrefour Mokotów o godz. 16:00, będzie Katarzyna Bosacka, współpracująca z marką Carrefour już od kilku lat. W ramach strategii transformacji żywieniowej dziennikarka wraz z siecią podjęli się wspólnych działań przy produkcji programu TVN “MądrzeJEMY z Katarzyną Bosacką” na rzecz edukacji Polaków o zdrowych nawykach i wyborach żywieniowych oraz lokalnych i nieprzetworzonych produktach. Na klientów czekały też liczne promocje otwarciowe.

Reklama