Od dzisiaj w sklepach IKEA rusza akcja na Black Friday – Oddaj i zyskaj

Od dzisiaj w sklepach IKEA rusza akcja na Black Friday – Oddaj i zyskaj

Ikea Black Friday zamienia na Green Friday i oferuje swoim klientom możliwość podarowania meblom drugiego życie i… zarobienia. W ramach nowej usług „Oddaj i zyskaj” klienci mogą przywieźć do sklepu używane meble i odsprzedać je w Dziale Obsługi Klienta. Za mebel otrzymuje się kartę refundacyjną na zakupy w IKEA.

Usługa „Oddaj i zyskaj” właśnie ruszyła we wszystkich sklepach IKEA. Odkupione przez sieć używane meble trafią do działów circular hub, gdzie będą miały szansę znaleźć nowy dom.

W ramach akcji "Oddaj i zyskaj" można sprzedać IKEA używane meble, które zyskają drugie życie.

Jak oddać meble w IKEA? Jak skorzystać z usługi „Oddaj i zyskaj”?

Używane meble IKEA, nie starsze niż pięcioletnie, można przywieźć do sklepu i odsprzedać w Dziale Obsługi Klienta. Przed wizytą w sklepie należy odwiedzić stronę internetową www.IKEA.pl/oddajizyskaj, aby otrzymać wycenę mebla, odpowiadając krok po kroku na pytania, m.in. o jego rodzaj i stan. Po akceptacji wyceny, należy przyjechać z meblem do sklepu IKEA, gdzie w Dziale Obsługi Klienta mebel zostaje sprawdzony pod kątem zgodności z wcześniej złożoną ofertą. Za mebel otrzymuje się kartę refundacyjną na zakupy w sklepie oraz na IKEA.pl, a używane produkty trafiają do działu circular hub, gdzie można je kupić po okazyjnej cenie. W ten sposób niepotrzebne już klientom meble zyskują szansę na nowy dom i życie.

Z badania, Climate Action Research, które IKEA prowadzi od kilku lat wspólnie z GlobeScan, wynika, że znacząca większość konsumentów i konsumentek, także w Polsce, oczekuje wsparcia od biznesu w podejmowaniu na co dzień bardziej przyjaznych dla planety działań. Jedną z najważniejszych barier, powstrzymujących ich od tego jest przekonanie, że zrównoważone życie jest zbyt drogie.

Agata Czachórska, dyrektorka ds. zrównoważonego rozwoju w IKEA Retail w Polsce

Jak dodaje Agata Czachórska, z drugiej strony do eko-zachowań motywuje oszczędność – a nowa usługa wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom. „W ten sposób dokładamy wspólnie cegiełkę do ograniczania zużycia zasobów naturalnych. Zyskują klientki i klienci oraz planeta" – mówi dyrektorka ds. zrównoważonego rozwoju w IKEA Retail w Polsce

 

Reklama