Co najchętniej zamawiają klienci Żabka Jush? Firma zdradza szczegóły

Co najchętniej zamawiają klienci Żabka Jush? Firma zdradza szczegóły

W październiku Żabka wystartowała z aplikacją Żabka Jush, gdzie klienci mogą zamawiać zakupy z dostawą do domu w 15 minut. Początkowo usługa była dostępna dla posiadaczy systemu iOS. Po pilotażu Żabka Jush debiutuje na Androidzie. Lite e-Commerce, start-up odpowiedzialny za wdrożenie aplikacji, ujawnia dane dotyczące zamówień mieszkańców Warszawy.

Debiut usługi na urządzeniach z systemem operacyjnym od Google’a był poprzedzony zamkniętymi testami w formule „friends and family”, dzięki którym zoptymalizowano procesy operacyjne związane z pełnym wdrożeniem. Usługa jest stale rozwijana w celu dotarcia do kolejnych użytkowników. Lite e-Commerce na koniec października uruchomił kolejne trzy magazyny, które swoim zasięgiem objęły Ochotę, Targówek, Włochy oraz Pragę Północ i Południe.

Przeczytaj też: Żabka Jush dostępna w kolejnych dzielnicach Warszawy

Wsłuchujemy się w głos naszych użytkowników i rozszerzamy ofertę na podstawie ich feedbacku. Dlatego zdecydowaliśmy się poprzedzić start naszej usługi na Androidzie zamkniętymi testami dla wybranej grupy osób. Jesteśmy również bogatsi o doświadczenie z pierwszych tygodni funkcjonowania Jush na iOS. Jeżeli chodzi o nowych klientów, to usługa dynamicznie rośnie. Słyszymy pozytywne głosy, co potwierdza się w liczbie powracających do nas klientów. Większość użytkowników, którzy przetestowali aplikację na iOS i złożyli swoje pierwsze zamówienie, ponownie skorzystało z usługi w ciągu następnych dwóch tygodni.

Wojciech Krok, CEO Lite e-Commerce

Od startu usługi 21 października więcej niż co drugi użytkownik, który zarejestrował się w aplikacji, zdecydował się skorzystać z Żabki Jush ponownie. Mimo krótkiego czasu działania, co trzeci klient usługi zdążył zamówić zakupy przynajmniej trzykrotnie. Rekordzista złożył 27 zamówień.

Co jest hitem sprzedażowym Jush?

Okazuje, że hitem sprzedażowym aplikacji jest wypiekana kajzerka, najlepiej sprzedający się produkt w Śródmieściu oraz na Woli, Ursynowie, Pradze Północ i Targówku. Wyjątkiem jest Praga Południe, gdzie konsumenci najchętniej zamawiają napój Coca-Cola Zero. Użytkownicy usługi nie stronią również od owoców i warzyw. Wśród topowych produktów Lite e-Commerce wymienia między innymi jabłka deserowe, cytryny, banany czy pomidory. Listę uzupełniają napoje i inne pieczywo dostępne w usłudze, takie jak bułka z dynią oraz bagietka.

Są dwa szczyty zamówień w ciągu dnia. Jeden w porze lunchu, a drugi popołudniami. Pierwszy szczyt to jedzenie w pracy, a drugi już po powrocie do domu, kiedy orientujemy się, że zabrakło nam jakiegoś produktu, ale nie chcemy z różnych powodów wychodzić już na zewnątrz. Obserwujemy również coraz większy ruch w godzinach porannych, kiedy szykując się do pracy jemy śniadanie. Polacy są otwarci na nowe technologie i widać, że są gotowi na rewolucję w sposobie robienia zakupów.

Wojciech Krok

Ile kosztuje dostawa w Żabka Jush?

Konsumenci mogą wybierać z ponad 1 300 produktów, znanych również z sieci sklepów Żabka. W ofercie znajdują się świeże warzywa, owoce i pieczywo oraz napoje czy dania gotowe, także w wersji wegetariańskiej. Dostawa w ramach usługi kosztuje 3,99 zł, ale wystarczy, że wartość koszyka przekroczy 35 zł, aby była darmowa. Zamówienie można złożyć codziennie, od poniedziałku do niedzieli, w godzinach 7:00-23:00.

Promocja dla nowych użytkowników do 28 listopada

Lite e-Commerce wydłużył czas trwania specjalnej promocji „Zgarnij nawet 100 zł”, z której mogą skorzystać wszyscy nowi użytkownicy aplikacji. W jej ramach każda osoba, która zarejestrowała się w aplikacji dostanie 20 zł rabatu na pięć zamówień. Wartość koszyka musi przekraczać 40 zł. Warto zauważyć, że w ten sposób klienci zyskują również darmową dostawę. Dzięki promocji można oszczędzić nawet do 100 zł. Akcja promocyjna obowiązuje do 28.11.2021 r. do godziny 22:59.

 

Reklama