Współpraca z eBay to kolejny etap ekspansji InPost w Wielkiej Brytanii

Współpraca z eBay to kolejny etap ekspansji InPost w Wielkiej Brytanii

InPost kontynuuje ekspansję na rynku brytyjskim. Sieć Paczkomatów® do końca roku ma liczyć 3 tys. urządzeń. Kolejnym krokiem w rozwoju firmy w Wielkiej Brytanii jest nawiązanie partnerstwa z eBay. Dzięki temu sprzedawcy i klienci eBay już teraz zyskają dostęp do 2 500 Paczkomatów®. Dodatkowo 250 Paczkomatów® InPost zostanie opatrzonych wspólną z eBay identyfikacją wizualną. 

Pczkomaty® InPost w Wielkiej Brytanii zlokalizowane są w dogodnych lokalizacjach – m.in. na dworcach, stacjach benzynowych i przy supermarketach, w tym Morrisons, Lidl, a także wielkopowierzchniowych sklepach Tesco, gdzie do świąt Bożego Narodzenia ma być dostępnych już 500 urzadzeń.

Przeczytaj też:

Ogłoszone przez InPost partnerstwo z eBay to nowa opcja szybkiej i wygodnej dostawy zakupów dla e-sprzedawców – zwłaszcza w okresie przedświątecznym, gdyż wielu klientów już rozpoczęło wcześniejsze zakupy ze względu na problemy w łańcuchach logistycznych. Już teraz sieć Paczkomatów® InPost w Wielkiej Brytanii liczy ponad 2 500 urządzeń. 

nPost zamierza poszerzyć własną sieć do około 3 tys. maszyn do końca 2021 roku oraz 10 tys. do 2024 roku.

Cieszymy się, że nawiązaliśmy współpracę z eBay, aby zapewnić e-sprzedawcom dostęp do wygodnej, elastycznej i oszczędzającej czas opcji dostawy. To dopiero pierwszy krok – InPost nieustannie dostarcza nowe i wyjątkowe usługi, które firmy takie jak eBay mogą wykorzystać do zwiększenia komfortu kupujących i sprzedających. Platformy, takie jak eBay, oferują ważny strumień przychodów dla wielu przedsiębiorców i sprzedawców – a nasze partnerstwo zapewni im szybkie i wygodne dostawy.

Jason Tavaria, CEO InPost UK

Murray Lambell, GM w eBay UK, zaznacza, że jako firma są zobowiązani do zapewnienia odpowiednich narzędzi i dźwigni, które pomogą sprzedawcom w rozwoju.

Nasza współpraca z InPost gwarantuje, że sprzedawcy mają większy wybór w zakresie dostępnych dla nich opcji dostawy – co z kolei może zaoszczędzić czas i pieniądze.

Murray Lambell, GM w eBay UK

eBay odnotował znaczny wzrost liczby sprzedawców okazjonalnych lub „C2C” w wyniku pandemii, w szczególności wzrostu rynku „recommerce”. Badania opublikowane przez eBay w marcu 2021 r. wykazały, że dwie trzecie (67%) sprzedawców w Wielkiej Brytanii zaczęło sprzedawać towary używane podczas pandemii.

Reklama