Carrefour nawiązał współpracę z Grupą Producentów Warzyw Nowakowscy-Nowiccy Sp. z o.o..
Rodzinna firma z Chłapowa w Wielkopolsce dołącza do grona dostawców ziemniaków marki Jakość z Natury, firm: Bugaj oraz Białuty. Carrefour rozpocznie w swoich sklepach sprzedaż ziemniaków uprawianych wyłącznie w zgodzie z filozofią rolnictwa zrównoważonego lub ekologicznego, uwzględniających globalne wyzwania społeczne oraz środowiskowe.
Jakość z Natury
Marka Jakość z Natury rozwijana jest w Polsce od 1997 roku. Pod tym hasłem kryją się artykuły wyróżniające się najwyższą jakością, wytwarzane z troską o środowisko naturalne i dobrostan zwierząt oraz w ścisłej współpracy z rolnikami, hodowcami oraz producentami.
Produkcja tej marki odbywa bez GMO i antybiotyków oraz sztucznych dodatków, a jej bezpieczeństwo potwierdzane jest regularnymi badaniami gleby, wody oraz samych produktów. Co więcej, proces powstawania produktów Jakość z Natury jest w pełni identyfikowalny „od pola do talerza”, a marka ta, jako pierwsza marka spożywcza w Polsce, umożliwia swoim klientom prześledzenie całego procesów wytwarzania produktów dzięki zastosowaniu rewolucyjnej technologii blockchain.
Nowy dostawca
Grupa Producentów Warzyw Nowakowscy-Nowiccy z Wielkopolski, jest rodzinnym, regionalnym przedsięwzięciem działającym w tym regionie od pokoleń. Ich wielohektarowe gospodarstwo specjalizuje się w produkcji ziemniaków, a także marchwi, kapusty czy cebuli. Wspólnie tych trzech producentów będzie zaopatrywać całą sieć Carrefour w Polsce w ziemniaki uprawiane w zgodzie ze środowiskiem naturalnym.
Myśl globalnie, działaj lokalnie
W skład marki Jakość z Natury wchodzą obecnie 182 produkty pochodzące od 92 producentów, w tym między innymi: kurczak, pstrąg, wieprzowina, masło, sery, marchew, jabłka czy ziemniaki. Większość produktów pozyskiwana jest bezpośrednio z polskich małych i średnich gospodarstw rolnych, a jedynie takie produkty jak łosoś, szynka Serrano czy pomarańcze i mandarynki, importowane są z innych krajów.
Carrefour od kilku lat nieustannie pracuje nad transformacją żywieniową Polaków. Na początku 2018 roku marka ogłosiła ogólnoświatowy plan „Carrefour 2022”. Jego założeniem jest pomoc konsumentom w zmianie nawyków żywieniowych, edukacja oraz zapewnienie szerokiego dostępu do informacji o sprzedawanych produktach.
źródło: informacja prasowa