Usługa ORLEN Paczka z nową kampanią. W roli głównej Robert Kubica

Usługa ORLEN Paczka z nową kampanią. W roli głównej Robert Kubica

Sieć punktów odbioru ORLEN Paczka liczy już ponad 6 tys. lokalizacji. Wyróżnia się szybkim czasem dostawy i aż 3 dniami na odbiór przesyłki. Robert Kubica prezentuje największe zalety nowej usługi w najnowszej kampanii promocyjnej PKN ORLEN.

Sieć ORLEN Paczka obecnie obejmuje około 1 100 stacji ORLEN, ponad 1 000 kiosków RUCHu, prawie 4 000 punktów partnerskich oraz około 300 automatów paczkowych, które są dostępne przez całą dobę. W ramach usługi działa też specjalna aplikacja mobilna, która umożliwia śledzenie paczek oraz zdalne otwieranie skrytek.

Usługa „ORLEN Paczka” wystartowała pod koniec września. PKN ORLEN konsekwentnie inwestuje w jej rozwój. W kolejnych latach planujemy dalszą, intensywną rozbudowę sieci punktów odbioru. Do końca 2022 roku będzie można skorzystać z ok. 2000 automatów paczkowych na terenie całego kraju oraz punktów partnerskich. ORLEN Paczka to ważny projekt, który wpisuje się w plan rozwoju naszej działalności detalicznej.

Patrycja Klarecka, Członek Zarządu PKN ORLEN ds. Sprzedaży Detalicznej

Kampania z udziałem Roberta Kubicy potrwa prawie do świąt bożonarodzeniowych, zakończy się 23 grudnia. Materiały promocyjne są dostępne w Internecie, mediach społecznościowych, w prasie, na billboardach i autobusach. Na antenie ogólnopolskich, jak i lokalnych rozgłośni można usłyszeć specjalnie przygotowane spoty radiowe. Pojawił się już materiał promocjny stworzony w ramach kampanii.

Zgodnie z przyjętą strategią, PKN ORLEN do 2030 roku zainwestuje w ten segment ok. 11 mld zł, co przełoży się na wzrost EBITDA do ok. 5 mld zł rocznie. Jednocześnie PKN planuje kolejne inwestycje w operatora logistycznego usługi ORLEN Paczka, czyli firmę RUCH w celu podniesienia jakości oraz rozwoju samej usługi.

Kampanię przygotowała agencja Heart&Brain.

Reklama