Kompania Piwowarska przedłużyła umowę z agencją mediową Zenith, należącym do Publicis Groupe. Firmy współpracują ze sobą już od 5 lat. Decyzja o przedłużeniu została podjęta bez przetargu.
Kompania Piwowarska w pierwszym półroczu 2021 roku wydała na reklamę blisko 36 mln zł. W tym roku firma szczególnie wyróżniła się kampanią "Przejdźmy na Ty", która w różnych okresach roku przybierała bardziej personalną formę. KP i Zenith otrzymały także nagrody za dwie odsłony kampanii – srebrne Effie 2021 za „Przejdźmy na Ty od zera” dla piwa Tyskie 0,0% oraz złote Effie 2020 dla „Przejdźmy na Ty” dla Tyskiego. W tym roku Kompania Piwowarska ogłosiła także otwarcie sklep internetowy – Tyskie Store.
- Przeczytaj też:
Firmy nie podały jeszcze terminów dotyczących nowego kontraktu. W agencji mediowej Zenith zespołem Kompanii Piwowarskiej kieruje Dominika Sadlak-Edwards, Communications & Business Director.