Już jutro startuje pilotaż nowej aplikacji Żabki - Jush. Cały proces, od złożenia zamówienia do przybycia kuriera, ma trwać do 15 minut.
Na początku usługa będzie dostępna dla mieszkańców wybranych dzielnic Warszawy. Dostawę w 15 minut będzie można zamówić za pośrednictwem aplikacji na iOS w części Śródmieścia, Starej Ochoty, Woli i Ursynowa. Usługa będzie stale rozwijana w celu dotarcia do kolejnych dzielnic stolicy i w przyszłości rozpoczęcia działalności w innych miastach w Polsce. Konsumenci będą mogli wybierać spośród 1 300 produktów, znanych między innymi z sieci sklepów Żabka. W aplikacja listopadzie br. zadebiutuje na urządzeniach z Androidem.
Pilotaż aplikacji wystartuje w ramach powołanego w ostatnim czasie start-upu Lite e-Commerce odpowiadającego za wdrożenie i rozwój rozwiązań e-commerce w Żabce.
Uruchomienie aplikacji Jush w ramach start-upu Lite e-Commerce to kolejny krok w stronę budowania potencjału rynkowego Grupy Żabka. Tym samym Grupa rozszerzy swoją działalność o rynek q-commerce, którego rozwój w Polsce i na świecie w ostatnich miesiącach dynamicznie przyśpieszył. W ostatnich miesiącach Grupa została poszerzona o czołowe firmy z branży cateringu dietetycznego: Maczfit i Dietly.pl. Inwestycja w nowe usługi ma na celu przyspieszenie rozwoju handlu online największej sieci modern convenience w Polsce.
Żabka Future tworzy rozwiązania przyszłości
Lite e-Commerce został powołany w ostatnim czasie w ramach Żabka Future wraz z zespołem zewnętrznych menedżerów. Żabka Future odpowiada za wyszukiwanie i tworzenie oraz rozwój biznesów, które umożliwią Grupie Żabka budowanie ekosystemu rozwiązań o charakterze modern convenience. Jednym z nich jest właśnie aplikacja Jush. Dzięki Lite e-Commerce Żabka zaproponuje najszerszą ofertę produktów na polskim rynku q-commerce, a podstawę będzie stanowił asortyment znany między innymi ze sklepów sieci.
Źródło: informacja prasowa