Zestaw Maty jest już w ofercie McDonald's. Kampanii towarzyszy konkurs

Zestaw Maty jest już w ofercie McDonald's. Kampanii towarzyszy konkurs

Zapowiadany zestaw młodego Matczaka jest już dostępny w ofercie sieci McDonald's. Raper ten został pierwszym artystą w historii, którego autorski zestaw znalazł się w menu polskiego McDonald’s.

Zestaw Maty

Jest to edycja limitowana i zamówić można go jedynie po zarejestrowaniu się w aplikacji mobilnej McDonald's.

W jego skład wchodzą:

  • Potrójny Cheesburger,
  • średnie frytki,
  • Vanilla Matcha Latte.

Cena za zestaw Maty wynosi 18 zł.

Mata przejmuje Maka – kampania McDonald's

Od początku dnia zawrzało w mediach społecznościowych McDonald's. Na profilach sieci pojawił się spot promujący współpracę z raperem:

Natomiast na stronie internetowej www.mcdonalds.pl opublikowana została informacja o konkursie. Do wygrania będzie w nim limitowana kolekcja ubrań, która powstała w ramach współpracy McDonald's z Matą. Konkurs wystartuje jeszcze w tym miesiącu, informacje na ten temat będą pojawiać się na Instagramie McDonald's.

Reklama