Grający obecnie w barwach Barcelony Robert Lewandowski i Wojciech Szczęsny wchodzą we współpracę z należącą do Grupy Maspex marką DrWitt. Będą twarzami kampanii przebiegającej pod hasłem "BE A LEGEND". Krok ten skomentował sam prezes Grupy Maspex, dr Krzysztof Pawiński.
Lewandowski i Szczęsny reklamują napoje DrWitt
DrWitt Isotonic Drink to rosnący gracz na rynku produktów funkcjonalnych. Marka należąca do Maspexu zadebiutowała z pierwszym izotonikiem DrWitt w lipcu 2023 roku. Obecnie w jej protfolio znajdziemy już: izotoniki, elektorlity, wody witaminowe i żele energetyczne.
Najnowsza współpraca świadczy o dużych planach firmy względem izotoników marki DrWitt. Twarzami kampanii "BE A LEGEND" będą bowiem znani w całym kraju, a także w sporej części świata, piłkarze – Robert Lewandowski i Wojciech Szczęsny.
Prezes spożywczego giganta zaznacza przy tym, że rynek produktów funkcjonalnych wciąż dynamicznie rośnie. "Jako lider na rynku soków, nektarów i napojów w Polsce, Czechach, na Słowacji, w Rumunii i w Bułgarii jesteśmy aktywni także w segmencie napojów funkcjonalnych. Rozwój marki DrWitt jest dla nas naturalnym krokiem" – podkreśla.
W wyniku współpracy marki z Lewandowskim i Szczęsnym na rynku pojawią się izotoniki z twarzami piłkarzy.
foto: mat. prasowe