Lewandowski i Szczęsny twarzami kampanii napojów izotonicznych

Lewandowski i Szczęsny twarzami kampanii napojów izotonicznych
szczesny izotonik Lewandowski i Szczęsny twarzami kampanii napojów izotonicznych

Grający obecnie w barwach Barcelony Robert Lewandowski i Wojciech Szczęsny wchodzą we współpracę z należącą do Grupy Maspex marką DrWitt. Będą twarzami kampanii przebiegającej pod hasłem "BE A LEGEND". Krok ten skomentował sam prezes Grupy Maspex, dr Krzysztof Pawiński.

Lewandowski i Szczęsny reklamują napoje DrWitt

DrWitt Isotonic Drink to rosnący gracz na rynku produktów funkcjonalnych. Marka należąca do Maspexu zadebiutowała z pierwszym izotonikiem DrWitt w lipcu 2023 roku. Obecnie w jej protfolio znajdziemy już: izotoniki, elektorlity, wody witaminowe i żele energetyczne.

Najnowsza współpraca świadczy o dużych planach firmy względem izotoników marki DrWitt. Twarzami kampanii "BE A LEGEND" będą bowiem znani w całym kraju, a także w sporej części świata, piłkarze – Robert Lewandowski i Wojciech Szczęsny.

To wybitni sportowcy i osobowości, których rozpoznawalność wykracza daleko poza świat futbolu. W Polsce trudno znaleźć kogoś, kto ich nie zna. Lista ich trofeów i rekordów jest imponująca, ale to mistrzowie nie tylko na boisku. Doskonale wpisują się w przesłanie naszej kampanii "BE A LEGEND".

Dr Krzysztof Pawiński, CEO Grupy Maspex

Prezes spożywczego giganta zaznacza przy tym, że rynek produktów funkcjonalnych wciąż dynamicznie rośnie. "Jako lider na rynku soków, nektarów i napojów w Polsce, Czechach, na Słowacji, w Rumunii i w Bułgarii jesteśmy aktywni także w segmencie napojów funkcjonalnych. Rozwój marki DrWitt jest dla nas naturalnym krokiem" – podkreśla. 

W wyniku współpracy marki z Lewandowskim i Szczęsnym na rynku pojawią się izotoniki z twarzami piłkarzy. 


foto: mat. prasowe

Reklama