DrWitt Istotonic Drink to najnowsza propozycja, która właśnie debiutuje na rynku. Marka DrWitt, której właścicielem jest polski gigant spożywczy, Grupa Maspex, wkracza tym samym w nową kategorię.
Kategoria napojów izotonicznych w Polsce charakteryzuje się najwęższym asortymentem spośród wszystkich segmentów rynku napojów. Mimo tego jej wartość rośnie. Według danych CMR ze sklepów małoformatowych, od kwietnia 2022 do marca 2023 wartość sprzedaży izotoników wzrosła o ponad 33%. Nic więc dziwnego, że na tym rynku swojego miejsca szuka kolejny gracz.
Izotonik od DrWitt
Marka zdecydowała się na rozszerzenie oferty napojów funkcjonalnych o napoje izotoniczne już w lipcu 2023 roku. Jak przekazuje producent, Isotonic Drink od DrWitt został stworzony z myślą o osobach aktywnych fizycznie oraz wszystkich, którzy cenią funkcjonalne rozwiązania w codziennych produktach.
Napoje izotoniczne DrWitt nie zawierają konserwantów, są za to bogate w witaminy i minerały odpowiadając tym samym na potrzebę konsumentów zwracających uwagę na skład produktów. Dodatkowo, wyjątkowy design opakowania zwiększa atrakcyjność DrWitt Isotonic Drink, a idealnie dopasowana do uchwytu rowerowego butelka jest wygodnym wyróżnikiem produktu.
Isotonic Drink – cztery smaki od DrWitt
W ramach linii izotoników DrWitt Isotonic Drink na rynku pojawią się cztery warianty smakowe napoju:
- multifruit
- lemon
- red orange
- cactus
Napoje izotoniczne od marki znajdziemy w sklepach w butelkach o pojemności 750 ml. DrWitt już od kilkudziesięciu lat oferuje napoje wzbogacane witaminami i minerałami. Do tej pory marka posiadała w ofercie m.in. wody witaminowe o właściwościach izotonicznych.
Foto: mat. prasowe