Słowo "Sigma" zostało laureatem dziewiątej edycji plebiscytu PWN Młodzieżowe Słowo Roku 2024. W tym roku Mecenasem Plebiscytu była marka Doritos.
Osoba odnosząca sukcesy, pewna siebie, podziwiana i wierna swoim zasadom - właśnie taką osobę można określić słowem sigma.
Doritos wykracza poza ramy
Doritos to brand znany z odważnych kampanii. Wspólne odkrywanie językowych trendów to dla marki możliwość, aby jeszcze bardziej zbliżyć się do odbiorców z młodego pokolenia i lepiej ich zrozumieć.
Gala Plebiscytu Młodzieżowe Słowo Roku miała miejsce 10 grudnia w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.
Słowem roku 2024 została "sigma"
Na wydarzeniu nie zabrakło także strefy Doritos. Na stoisku w motywie sklepu rodem z PRL uczestnicy mogli spróbować wybranych smaków popularnej przekąski.
Na sklepowej półce dostępne były Doritos Nacho o smaku serowym, a spod lady serwowano Doritos Sweet Chilli.
Wspierając młodzież i ich językowe poszukiwania, Doritos po raz kolejny udowadnia, że odwaga w wyrażaniu siebie i przekraczanie granic to wartości, które budują mosty między pokoleniami.
Marka wierzy, że odwaga i kreatywność to klucz do przełamywania barier – w języku, kulturze i codziennym życiu.
Fot.: mat. prasowe