Marka Lay’s wchodzi w kolejny etap kampanii świątecznej, której celem jest przypomnienie, że najcenniejszym prezentem, jaki możemy podarować sobie nawzajem, jest nasza obecność.
Kampania rozpoczęła się w listopadzie, jednak to w grudniu następuje intensyfikacja działań marki, które obejmą aktywacje konsumenckie, lokalne wersje spotu telewizyjnego oraz promocję limitowanych smaków: Uczta Serowa i Świąteczna Pieczeń z Indyka.
Mikołajkowe niespodzianki od Lay's
Kampania ma na celu zachęcenie ludzi do wspólnego spędzania czasu w gronie najbliższych.
W jej ramach 6 grudnia 20 tys. osób, otwierając swoje skrytki z zamówieniami z InPost, znajdzie w nich paczki Lay’s oraz informację o możliwości otrzymania na platformie PepsiCo JOY zniżki 10zł na przejazdy z Bolt.
Mikołajkowe niespodzianki umieszczone zostały w pudełkach o charakterystycznych dla brandu kolorach i mogą zostać ponownie wykorzystane jako opakowanie na świąteczne prezenty, w ramach idei zero waste.
Lay's promuje nowe smaki
Od listopada w telewizji oraz w mediach cyfrowych można również oglądać świąteczny spot kampanii, który zachęca do świętowania w najlepszym towarzystwie i promuje nowe, limitowane smaki Uczta Serowa i Świąteczna Pieczeń z Indyka.
Do akcji zaangażowani zostali influencerzy Lay’s: Patricia Kazadi, Ola Kot, Natalia Sisik oraz Jefre I Am.
Ich zadaniem będzie promowanie kampanii w mediach społecznościowych oraz zachęcanie swoich obserwatorów do dzielenia się świątecznymi chwilami z bliskimi.
Będą oni także odpowiedzialni za komunikację kolejnych aktywacji, m.in. platformy JOY PepsiCo, na której w dniach 6-23 grudnia będą dostępne kody zniżkowe na przejazdy z Bolt.
Marka Lay’s od lat angażuje się w aktywności, mające na celu promocję wspólnego spędzania czasu takie jak „Filmy smakują lepiej z Lay’s” czy kampanie dedykowane piłkarskim emocjom.
Regionalne spoty z udziałem pracowników firmy
Aby jeszcze bardziej zbliżyć się do konsumentów marka zaprosiła do współpracy pracowników firmy, którzy na co dzień posługują się gwarą bądź lokalnymi dialektami.
Dzięki ich zaangażowaniu powstało pięć regionalizowanych spotów, które od początku grudnia emitowane są w województwach Śląskim, Podlaskim, Małopolskim, Pomorskim i Wielkopolskim.
Świąteczna kampania Lay’s to zaproszenie do wspólnego świętowania w gronie najbliższych, z regionalnymi akcentami i wyjątkowymi smakami.
To także przypomnienie, że najważniejsze w święta jest bycie razem. Kampania potrwa do końca grudnia.
Fot. mat. prasowe