Dan Cake zachęca do świętowania po swojemu. Rusza grudniowa kampania

Dan Cake zachęca do świętowania po swojemu. Rusza grudniowa kampania

Marka Dan Cake rusza z kampanią na okres świąt Bożego Narodzenia. W myśl nowej platformy komunikacji „Jedz jak chcesz” marka zachęca konsumentów do spędzania tego czasu na własnych warunkach i świętowania po swojemu. 

Według badania, przeprowadzonego przez platformę ePsycholodzy.pl*, aż 22% Polaków okres świąteczny kojarzy się nie tylko z przyjemnością, ale także zmęczeniem, związanym z intensywnymi przygotowaniami: gotowaniem, zakupami czy poszukiwaniem prezentów dla najbliższych.

Przełamanie świątecznego schematu

Dan Cake postanawia przełamać ten schemat, namawiając do potraktowania drugiego dnia świąt Bożego Narodzenia jako czasu dla siebie, spędzanego na swoich zasadach i w zgodzie z własnymi potrzebami.

W tegorocznej odsłonie naszej komunikacji świątecznej po raz kolejny odchodzimy od konwencjonalnego pokazywania produktów z naszej kategorii. Zwracamy się do konsumentów ich językiem, bezpośrednio
i zachęcamy do świętowania tak, jak chcą – przy blasku choinki, w kapciach i swetrze, z rodziną, przyjaciółmi albo tylko z ulubionym ciastem. Bo magia Świąt to nie konwenanse, a bliskość, wspólne śmiechy i chwile, które zapadają w serce.

Wiktor Kowalski, Head of Marketing, Dan Cake Polonia

Konkurs dla konsumentów i współprace z influencerami

Marka uruchamia tym samym konkurs, w ramach którego na stronie www.jakchcesz.pl/konkurs każdy może pochwalić się swoim pomysłem na wymarzony drugi dzień świąt.

Musi w tym celu stworzyć kreatywny kolaż. Uczestnicy będą rywalizowali o atrakcyjne nagrody - do wygrania są ekspresy do kawy, czytniki Kindle, roczny dostęp do aplikacji Audioteka i świąteczne wypieki od Dan Cake.

Aktywacja potrwa do 18 grudnia br. 

Dodatkowo w ramach kampanii zaplanowane są współprace z kilkudziesięcioma influencerami, którzy wraz z Dan Cake będą inspirować swoich odbiorców do spędzania drugiego dnia świąt po swojemu.

Poza działaniami display realizowane będą kampanie na platformach zakupowych (Glovo, Blix, Listonic i Moja Gazetka) oraz w social mediach (TikTok i Meta Ads). 


Fot.: mat. prasowe

Reklama