We wtorek w warszawskim Teatrze Kamienica odbywa się konferencja Innovation Day 2024, która przebiega pod hasłem "Innovations. Trends & Future". Eksperci oraz praktycy będą debatować nad przyszłością branży FMCG, retail oraz sektora opakowań, a także roli, jaką odegrają w nich sztuczna inteligencja, zbiory danych oraz zrównoważony rozwój.
Konferencja Innovation Day 2024
W trakcie wystąpień eksperckich badacze z czołowych agencji przedstawią dane rynkowe niezbędne do podejmowania racjonalnych decyzji biznesowych. Podczas dynamicznych paneli dyskusyjnych głos oddamy natomiast praktyczkom i praktykom, którzy kształtują polską – a nieraz także zagraniczną – scenę sektora FMCG, retail i opakowań.
Tegoroczna konferencja to już 6. edycja wydarzenia jakim jest Innovation Day, którego organizatorem jest firma Fischer Trading Group – wydawca magazynów branżowych Hurt & Detal i Food from Poland oraz serwisów informacyjnych wiadomoscispozywcze.pl i hurtidetal.pl.
Partnerami strategicznymi tegorocznej konferencji są SIG, MAGO oraz CEDROB FOODS, a także firma A-SAFE oraz wspólny projekt producentów owoców jagodowych "Czas na polskie superowoce", Maxpol i ŽEMAITIJOS PIENAS.
Dzień, w którym oczy branży skierowane są w przyszłość
Podczas części konferecyjnej Innovation Day 2024 wysłuchamy w sumie sześciu wystąpień eksperckich. Joanna Rogalska i Aliaksandr Baradzin z Nielsen IQ przyjrzą się produktom przyszłości. Eksperci opowiedzią o trendach i innowacyjnych strategiach w sektorze spożywczym.
W trakcie swojej prelekcji doktor Marek Borowiński opowie o tym, jak neuro-merchandising, psychologia kolorów oraz hormony wpływają na emocje klientów, przekształcając zakupy w wyjątkowe przeżycia. Z kolei podczas wystąpienia eksperckiego Consumer Panel Services GfK, Szymon Mordasiewicz postara się znaleźć odpowiedź na pytanie o to, czego potrzebuje współczesny konsument.
Konferencja Innovation Day 2024 zgromadzi także praktyczki i praktyków, którzy w trakcie paneli dyskusyjnych będą dyskutować o zmianach, innowacjach i przyszłości przemysłu spożywczego, branży retail, e-commerce oraz sektora opakowań. Pełna agenda wydarzenia jest dostępna na stronie innovation-day.pl.
Relacja z konferencji Innovation Day 2024
Relacje, podsumowanie i komentarze już pojawiają się na portalu wiadomoscispozywcze.pl oraz hurtidetal.pl:
💡NielsenIQ o strategiach przyszłości. Za te produkty shopperzy są gotowi zapłacić więcej
💡Jak trafić do umysłu klienta? Dr Marek Borowiński o roli dopaminy, serotoniny i adrenaliny
💡Szymon Mordasiewicz: Klimat konsumencki zdecydowanie się ociepla
💡Renowacja a innowacja produktu. Gdzie przebiega granica?
💡Krok ku zeroemisyjności. Co czeka branżę spożywczą?
Agenda Innovation Day 2024
Konferencja Innovation Day 2024 rozpoczęła się o godzinie 9:00 w warszawskim Teatrze Kamienica. Jaki jest plan wydarzenia?
W Y S T Ą P I E N I A
- Produkty przyszłości: Trendy i strategie innowacyjne w sektorze spożywczym | Joanna Rogalska, Aliaksandr Baradzin, Nielsen IQ
- Od zakupów do przeżycia: Innowacyjne podejście do budowania niezapomnianych doświadczeń zakupowych | Marek Borowiński
- Cena, Promocja, Sklep a może Innowacja? Czego potrzebuje konsument AD2024 | Szymon Mordasiewicz, Consumer Panel Services GfK
- "Twój krok ku zeroemisyjności – opakowanie kartonowe jako element strategii dekarbonizacji" | Karina Ostatek, SIG
- Budowanie siły marek poprzez innowacje. Strategie innowacji wspierające siłę marki | Mateusz Kosmala, Kantar Polska
- "SMART CONVIENIECE – automatyzacja sprzedaży" | Maciej Czapiewski, MAGO
P A N E L E D Y S K U S Y J N E
Innowacje vs. renowacje: Przyszłość projektowania produktów w sektorze spożywczym
- Przemysław Gostkiewicz, prezes zarządu, Sokołów
- Małgorzata Cebelińska, wiceprezes zarządu, SM Mlekpol
- Marian Owerko, FoodWell
- Marietta Stefaniak, wiceprezes zarządu, Cedrob Foods
ESG i przyszłość przemysłu spożywczego. Od zrównoważonej produkcji po zieloną energię
- Paweł Wyrzykowski, Sustainable Solutions & ESG Product Development Manager, BNP Paribas Bank Polska
- Patryk Kaczyński, prezes zarządu, Managing Director, Head of Sales Poland & Ukraine, SIG
- Robert Ogór, prezes zarządu, Ambra
- Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR, Lidl
Sztuczna inteligencja (AI) i Big Data. Nowe horyzonty innowacji w przemyśle spożywczym
- Marcin Grzegorczyk, Sales & Marketing Support, ASSECO
- Andrzej Gantner, Wiceprezes zarządu, dyrektor generalny Polskiej Federacji Producentów Żywności Związku Pracodawców
- Zbigniew Wysocki, Marketing Director Goodvalley Polska (producent marki Dolina Dobra)
Innowacyjny handel. Przyszłość retailu i nowe technologie
- Piotr Lutek, Marketing Business Partner, Modern Expo
- Maciej Czapiewski, dyrektor ds. nowych technologii, Mago
- Jarosław Sokolnicki, Head of Microsoft Technology Center
Logistyka przyszłości. Technologiczne innowacje i zrównoważony rozwój w transporcie i magazynowaniu
- Marcin Turski, Commercial Director CEE, firma Newcold
- Dariusz Rurka, Senior Business Development Director, FM Logistic
- Arkadiusz Kawa, prof. WSL, partner w Last Mile Experts
- Łukasz Dubina, dyrektor logistyki kontraktowej regionu
- Piotr Kraśnicki, Managing Director Poland, A SAFE
Organizatorem konferencji Innovation Day 2024 jest firma Fischer Trading Group – wydawca magazynów branżowych Hurt & Detal i Food from Poland oraz serwisów informacyjnych wiadomoscispozywcze.pl i hurtidetal.pl. Partnerami strategicznymi konferencji są SIG, MAGO oraz CEDROB FOODS, a także firma A-SAFE oraz wspólny projekt producentów owoców jagodowych "Czas na polskie superowoce", Maxpol, i ŽEMAITIJOS PIENAS.
foto: mat. redakcji