Trwa konferencja Innovation Day 2024. Zobacz co się dzieje!

Trwa konferencja Innovation Day 2024. Zobacz co się dzieje!

We wtorek w warszawskim Teatrze Kamienica odbywa się konferencja Innovation Day 2024, która przebiega pod hasłem "Innovations. Trends & Future". Eksperci oraz praktycy będą debatować nad przyszłością branży FMCG, retail oraz sektora opakowań, a także roli, jaką odegrają w nich sztuczna inteligencja, zbiory danych oraz zrównoważony rozwój.

Konferencja Innovation Day 2024

W trakcie wystąpień eksperckich badacze z czołowych agencji przedstawią dane rynkowe niezbędne do podejmowania racjonalnych decyzji biznesowych. Podczas dynamicznych paneli dyskusyjnych głos oddamy natomiast praktyczkom i praktykom, którzy kształtują polską – a nieraz także zagraniczną – scenę sektora FMCG, retail i opakowań.

Tegoroczna konferencja to już 6. edycja wydarzenia jakim jest Innovation Day, którego organizatorem jest firma Fischer Trading Group – wydawca magazynów branżowych Hurt & Detal i Food from Poland oraz serwisów informacyjnych wiadomoscispozywcze.pl i hurtidetal.pl. 

Partnerami strategicznymi tegorocznej konferencji są SIG, MAGO oraz CEDROB FOODS, a także firma A-SAFE oraz wspólny projekt producentów owoców jagodowych "Czas na polskie superowoce", Maxpol i ŽEMAITIJOS PIENAS.

Dzień, w którym oczy branży skierowane są w przyszłość

Podczas części konferecyjnej Innovation Day 2024 wysłuchamy w sumie sześciu wystąpień eksperckich. Joanna Rogalska i Aliaksandr Baradzin z Nielsen IQ przyjrzą się produktom przyszłości. Eksperci opowiedzią o trendach i innowacyjnych strategiach w sektorze spożywczym.

W trakcie swojej prelekcji doktor Marek Borowiński opowie o tym, jak neuro-merchandising, psychologia kolorów oraz hormony wpływają na emocje klientów, przekształcając zakupy w wyjątkowe przeżycia. Z kolei podczas wystąpienia eksperckiego Consumer Panel Services GfK, Szymon Mordasiewicz postara się znaleźć odpowiedź na pytanie o to, czego potrzebuje współczesny konsument. 

Konferencja Innovation Day 2024 zgromadzi także praktyczki i praktyków, którzy w trakcie paneli dyskusyjnych będą dyskutować o zmianach, innowacjach i przyszłości przemysłu spożywczego, branży retail, e-commerce oraz sektora opakowań. Pełna agenda wydarzenia jest dostępna na stronie innovation-day.pl.

Relacja z konferencji Innovation Day 2024

Relacje, podsumowanie i komentarze już pojawiają się na portalu wiadomoscispozywcze.pl oraz hurtidetal.pl:

💡NielsenIQ o strategiach przyszłości. Za te produkty shopperzy są gotowi zapłacić więcej

💡Jak trafić do umysłu klienta? Dr Marek Borowiński o roli dopaminy, serotoniny i adrenaliny

💡Szymon Mordasiewicz: Klimat konsumencki zdecydowanie się ociepla

💡Renowacja a innowacja produktu. Gdzie przebiega granica?

💡Krok ku zeroemisyjności. Co czeka branżę spożywczą?

Agenda Innovation Day 2024

Konferencja Innovation Day 2024 rozpoczęła się o godzinie 9:00 w warszawskim Teatrze Kamienica. Jaki jest plan wydarzenia?

W Y S T Ą P I E N I A

  • Produkty przyszłości: Trendy i strategie innowacyjne w sektorze spożywczym | Joanna Rogalska, Aliaksandr Baradzin, Nielsen IQ
  • Od zakupów do przeżycia: Innowacyjne podejście do budowania niezapomnianych doświadczeń zakupowych | Marek Borowiński
  • Cena, Promocja, Sklep a może Innowacja? Czego potrzebuje konsument AD2024 | Szymon Mordasiewicz, Consumer Panel Services GfK
  • "Twój krok ku zeroemisyjności – opakowanie kartonowe  jako element strategii dekarbonizacji" | Karina Ostatek, SIG
  • Budowanie siły marek poprzez innowacje. Strategie innowacji wspierające siłę marki | Mateusz Kosmala, Kantar Polska
  • "SMART CONVIENIECE – automatyzacja sprzedaży" | Maciej Czapiewski, MAGO

 

P A N E L E    D Y S K U S Y J N E

Innowacje vs. renowacje: Przyszłość projektowania produktów w sektorze spożywczym

  1. Przemysław Gostkiewicz, prezes zarządu, Sokołów
  2. Małgorzata Cebelińska, wiceprezes zarządu, SM Mlekpol
  3. Marian Owerko, FoodWell
  4. Marietta Stefaniak, wiceprezes zarządu, Cedrob Foods

ESG i przyszłość przemysłu spożywczego. Od zrównoważonej produkcji po zieloną energię

  1. Paweł Wyrzykowski, Sustainable Solutions & ESG Product Development Manager, BNP Paribas Bank Polska
  2. Patryk Kaczyński, prezes zarządu, Managing Director, Head of Sales Poland & Ukraine, SIG 
  3. Robert Ogór, prezes zarządu, Ambra
  4. Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR, Lidl

Sztuczna inteligencja (AI) i Big Data. Nowe horyzonty innowacji w przemyśle spożywczym

  1. Marcin Grzegorczyk, Sales & Marketing Support, ASSECO
  2. Andrzej Gantner, Wiceprezes zarządu, dyrektor generalny Polskiej Federacji Producentów Żywności Związku Pracodawców
  3. Zbigniew Wysocki, Marketing Director Goodvalley Polska (producent marki Dolina Dobra)

Innowacyjny handel. Przyszłość retailu i nowe technologie

  1. Piotr Lutek, Marketing Business Partner, Modern Expo
  2. Maciej Czapiewski, dyrektor ds. nowych technologii, Mago
  3. Jarosław Sokolnicki, Head of Microsoft Technology Center

Logistyka przyszłości. Technologiczne innowacje i zrównoważony rozwój w transporcie i magazynowaniu

  1. Marcin Turski, Commercial Director CEE, firma Newcold
  2. Dariusz Rurka, Senior Business Development Director, FM Logistic
  3. Arkadiusz Kawa, prof. WSL, partner w Last Mile Experts
  4. Łukasz Dubina, dyrektor logistyki kontraktowej regionu
  5. Piotr Kraśnicki, Managing Director Poland, A SAFE

 


Organizatorem konferencji Innovation Day 2024 jest firma Fischer Trading Group – wydawca magazynów branżowych Hurt & Detal i Food from Poland oraz serwisów informacyjnych wiadomoscispozywcze.pl i hurtidetal.pl. Partnerami strategicznymi konferencji są SIG, MAGO oraz CEDROB FOODS, a także firma A-SAFE oraz wspólny projekt producentów owoców jagodowych "Czas na polskie superowoce", Maxpol, i ŽEMAITIJOS PIENAS.


foto: mat. redakcji