Tydzień Kuchni Polskiej - szósta edycja startuje w listopadzie

Tydzień Kuchni Polskiej - szósta edycja startuje w listopadzie

Głównym celem Tygodnia Kuchni Polskiej jest promowanie polskiej kuchni oraz wspieranie lokalnych restauracji. Wydarzenie, organizowane przez sieć hurtowni MAKRO Polska w ramach inicjatywy Polskie Skarby Kulinarne, odbędzie się w dniach 4–24 listopada, a udział wezmą restauracje z całej Polski.

Sieć hurtowni MAKRO Polska ponownie zaprasza restauratorów oraz gości do wspólnego celebrowania Święta Niepodległości i odkrywania narodowych dań.  Głównym celem akcji Tydzień Kuchni Polskiej jest promocja bogactwa i różnorodności polskich smaków oraz wsparcie lokalnych restauracji. Festiwal cieszy się coraz większym zainteresowaniem, co potwierdza fakt, że w zeszłym roku wzięło w nim udział ponad 400 lokali z całego kraju.

 Kuchnia polska stale zyskuje na znaczeniu. Według raportu „Polska na Talerzu 2023” blisko połowa badanych wybiera rodzime dania. Poprzez Tydzień Kuchni Polskiej odpowiadamy zatem na potrzeby gości, pokazując tradycyjną kuchnię w niecodziennym wydaniu i wspierając przy tym lokalne restauracje.

Paweł Koperek, Menadżer ds. klientów HoReCa w MAKRO Polska

Udział w festiwalu jest bezpłatny, a restauracje biorące udział otrzymają od MAKRO wsparcie w postaci materiałów promocyjnych, dostępu do systemu rezerwacji, specjalnych ofert na produkty oraz porad od szefów kuchni Akademii Inspiracji. Dodatkowo, organizowana jest ogólnopolska kampania medialna, która umożliwi restauratorom dotarcie do szerokiej grupy odbiorców i promowanie swoich marek w mediach oraz na platformach społecznościowych.

Jak się zgłosić?

Restauratorzy zainteresowani udziałem w akcji mogą wysłać swoje zgłoszenie pod adres tkp@makro.pl bądź skontaktować się z przedstawicielem handlowym MAKRO Polska.

Więcej informacji na temat Tygodnia Kuchni Polskiej jest dostępnych na stronie: https://tydzien-kuchni-polskiej.pl.

Reklama