Nowość z linii Eduscho. Kawa Crema Gold debiutuje w sklepach

Nowość z linii Eduscho. Kawa Crema Gold debiutuje w sklepach

Kawa Eduscho zadebiutowała w Polsce pod koniec zeszłego roku. Jej obecność nie przeszła jednak bez echa – wprowadzeniu marki na rynek towarzyszyła bowiem jedna z największych kampanii w historii Tchibo. Od tego czasu Eduscho zdążyło na stałe zagościć w sercach i kubkach konsumentów. W ofercie właśnie debiutuje nowość – kawa ziarnista Eduscho Crema Gold.

Głośny debiut marki Eduscho

Ubiegłorocznemu wprowadzeniu marki Eduscho na rynek Polski towarzyszyła jedna z największych kampanii marketingowych w historii Tchibo. W niespełna rok marka zdobyła zaufanie i sympatię konsumentów. Obecnie Eduscho znana jest aż 82% Polek i Polaków, a produkty dostępne są w aż 50% najważniejszych dla kategorii kawy sklepach w Polsce.

Marka od początku pozycjonowała się jako "po prostu dobra kawa w dobrej cenie", co idealnie trafia w oczekiwania konsumentów, którzy cenią smak, ale jednocześnie nie chcą przepłacać.

Każdy z 9 wariantów kawy ziarnistej, mielonej czy rozpuszczalnej to inna mieszanka kawy, charakteryzująca się wyjątkowym smakiem i aromatem. Dzięki temu każdy w portfolio Eduscho znajdzie coś dla siebie i będzie mógł się cieszyć ulubioną kawą – każdego dnia, od rana do wieczora, w pojedynkę, we dwoje, z przyjaciółmi czy rodziną.

Nowa Eduscho Crema Gold – wyjątkowa kawa dla każdego

Po niespełna roku intensywnej obecności Eduscho wprowadza na rynek nowość – kawę ziarnistą Crema Gold. Jest to mieszanka Arabiki i Robusty oferująca wyważony i harmonijny smak. "Dzięki tej średnio palonej kawie każdego dnia możemy czuć się niczym muśnięci słońcem. Idealna równowaga Arabiki i Robusty nadaje jej wyważony i harmonijny smak, który sprawi, że z naszą kawą z łatwością stworzysz złote chwile" – zapewnia producent.

Wprowadzeniu nowości towarzyszy kampania. Końcówka 2024 roku jest dla marki czasem wzmożonych działań promocyjnych. Już w październiku i listopadzie reklamy Eduscho będą obecne w telewizji, a w listopadzie pojawią się billboardy oraz dodatkowe działania wizerunkowe, które mają na celu zwiększenie widoczności marki w sklepach. Dzięki temu Eduscho zamierza dotrzeć do jeszcze większej liczby konsumentów i umocnić swoją pozycję w kategorii kawy.


foto: mat. partnera

Reklama