Izabela Brzozowska: Eduscho to po prostu dobra kawa w dobrej cenie

Izabela Brzozowska: Eduscho to po prostu dobra kawa w dobrej cenie

Na polskim rynku zadebiutowała marka Eduscho z portfolio Tchibo. Oferuje najwyższej jakości kawy ziarniste, mielone oraz rozpuszczalne (instant). Przyjemna i czytelna identyfikacja wizualna, która sprawia, że wybór ulubionego wariantu staje się banalnie prosty. Wprowadzeniu produktów na rynek towarzyszy wielokanałowa kampania reklamowa.

W  portfolio Eduscho znaleźć można zarówno warianty ziarniste, jak i mielone oraz instant, a sposób ich przyrządzenia jest podany już na przodzie opakowania. Dzięki temu odnalezienie ulubionej kawy nie zabiera – tak przecież cennego – czasu. 

W dzisiejszej zabieganej, pełnej wyzwań rzeczywistości konsumenci szukają prostych rozwiązań. Często jesteśmy przebodźcowani i „zbyt dobrze” poinformowani, dlatego potrzebujemy klarownych, lekkich, niekiedy wywołujących uśmiech komunikatów. To wszystko daje nam marka Eduscho. Eduscho to po prostu dobra kawa w dobrej cenie. Marka, dzięki której trudny wybór staje się łatwy. Dodatkowo, szerokie portfolio daje gwarancję, że każdy znajdzie w nim coś dla siebie.

Izabela Brzozowska, Senior Brand Manager Coffee & RTD PL w Tchibo Warszawa

Eduscho – rodzaje kawy

Kawa ziarnista (500g i 1000g) świetnie nadaje się zarówno do ekspresów automatycznych, jak i kolbowych, a także samodzielnego mielenia w młynku dostępna jest w czterech wariantach. Na półkach znaleźć można:

  • aromatyczną w smaku Caffé Crema Strong,
  • mocne i wyraziste Espresso Classic,
  • intensywną i pełną mocy Espresso Intenso,
  • wyważoną i harmonijną Crema Gold (której należy szukać w wybranych sieciach). 

Kawa mielone od marki Eduscho występuje w gramaturach 250g i 500g. Ofertę tę stanowią:

  • bogata i wyważona w smaku Classic Coffee Traditional,
  • intensywna i wyrazista Classic Coffee Strong.

Wśród wariantów instant (pojemności 100g i 200g) znalazły się:

  • klasyczna Instant Classic,
  • intensywna Instant Intense
  • Instant Crema (dostępna w pojemności 90g i 180g).

Kawa Eduscho – gdzie kupić?

Zgodnie z założeniami marki, produkty Eduscho są ogólnodostępne – w dyskontach, supermarketach, hipermarketach, ale także sklepach mniejszego formatu i na platformach online. Dzięki charakterystycznej komunikacji wizualnej wyróżniają się spośród innych produktów na sklepowych regałach.

W warstwie komunikacyjnej marka Eduscho przyciąga nie tylko kolorystyką, ale także prostymi i krótkimi, często zabawnymi komunikatami, które są wykorzystywane m.in. w wielokanałowej kampanii reklamowej, towarzyszącej wprowadzeniu produktów na rynek.  


foto: mat. prasowe

Reklama