Talenciaki ponownie pojawią się w Lidlu. Coroczna akcja, której celem jest zaktywizowanie klientów i wsparcie polskich szkół wystartuje 2 września. Wtedy poznamy też listę szkół.
Talenciaki to papierowe karty, które klienci sklepów Lidl mogą zbierać w ramach akcji "Szkoły Pełne Talentów". Karty te upoważaniają do oddania głosu na wybraną przez siebie szkołę. Te, które jako pierwsze zdobędą określoną liczbę głosów mogą liczyć na najlepsze nagrody, takie jak plac zabaw czy pełne wyposażenie sali.
Karty do głosowania na szkoły, czyli Talenciaki, klienci sklepów Lidl będą mogli zacząć zbierać od poniedziałku 2 września 2024 roku. Wcześniej do akcji zgłaszać mogły się szkoły. To właśnie na te placówki, który wypełniły formularz zgłoszenia, będzie można oddawać głosy. Jeden Talenciak przyszługuje w tym roku za każde wydane 50 zł w sklepie Lidl.
W ubiegłym roku kampania związana ze zbieraniem Talenciaków wywołała niemałe poruszenie z powodu znanych twarzy promujących akcję. Przypomnijmy, że ambasadorami akcji Szkoły Pełne Talentów" byli Anna i Robert Lewandowscy. W tym roku w reklamach nie widać ani trenerki, ani piłkarza.
W podobnym okresie co popularna akcja Talenciaków miejsce ma również akcja lojalnościowa w Biedronce. W sklepach głównego konkurenta Lidla pojawił się już bowiem Gang Produkciaków.
foto: spot reklamujący akcję "Szkoły Pełne Talentów" (youtube.com)